Ha én nyertem volna el a Klubrádió frekvenciáját...
fsp|2012. jan. 11. 9:32|55 komment, szólj hozzá te is!
Közélet, frekvencia, hajnalka, klubrádió, nóra, pályázat, szerémi, tamás
Ha én előztem volna meg a Klubrádiót, én nyertem volna el előle a több mint tíz éve használt frekvenciát, és fosztottam volna meg ily módon a hallgatókat egy élvezetes, és nem mellesleg, hazánkban egyetlen ellenzékinek mondható rádió hallgatásától, én nyertem volna a médiahatóság által kiírt pályázaton,

és nem lettek volna sanda szándékaim, jelesül, hogy egy, a szakmában ismeretlen tulajdonosok által beadott pályázattal tönkretegyek egy nagy múltú, számos kvalitásos kollégát foglalkoztató, félmilliós hallgatósággal rendelkező beszélgetős adót,
szóval, ha nem lettek volna irreálisak és teljesíthetetlenek a pályázatomban leírtak, különös tekintettel a frekvenciadíjként kínált, jelen piaci helyzetben megfizethetetlen összegre,
akkor december óta nem bujdokolnék ismeretlen helyeken, nem lennék elérhetetlen a sajtó és mindenki más számára,
úgyhogy, ha korrekt lett volna a verseny, és nem előre lefutott, akkor egészen másképpen viselkednék, mint ahogyan most: ahol csak módom nyílna rá, világgá kürtölném a győzelmemet, elmondanám mindenkinek, hogy én lettem a legjobb, és hogy mennyire örülök, amiért végre lehetőséget kaptam terveim megvalósításához, szakmailag és természetesen minden más tekintetben, már csak azért is, mert igen régóta készülök a rádiózásra, ezzel kelek, ezzel fekszem, ráadásul még értek is hozzá, ami bizonyít, hogy számos szakmai referenciával rendelkezem,
azaz, amennyiben így nyertem volna a Klubrádió előtt, és nem úgy, ahogyan azt sokan gondolják, vagyis, hogy kilóg a lóláb, mert előre le volt vajazva minden,
akkor már a fél ország rólam szólna, világgá kürtölném, hogy kik lesznek a rádióm hangjai, kik azok a rangos műsorvezetők, szerkesztők és riporterek, akikkel a Világegyetem Legjobb Műsorait készíttetném, lennének már előzetesek, tervek az induláshoz, plakátjaim lepnék el az országot, megszórnám az internetet, hogy engem tessék majd hallgatni, mert én leszek a legjobb, a legélvezetesebb, igazi kuriózum, mert nálunk olyat hallhatnak majd, amit máshol sehol, verném a mellemet, dicsekednék, mert a győztesnél, tudom, ez is belefér,
a győztes esetében egyedül az nem elfogadható, ami most van, jelesül, hogy a tulajdonosok, ezek a jó nevű senkik, Szerémi Nóra és Tamás Hajnalka, nem elérhetők, még soha, senkinek nem nyilatkoztak a terveikről, arcukat nem láttuk, nem tudjuk, alacsonyak, vagy magasak, karcsúk-e, vagy korpulensek,
merthogy senki sajtómunkás nem ismeri őket, nem tudni, mire készülnek, mikor indítják el győztes, ám egyelőre ismeretlen tartalmat sugárzó rádiójukat, lesz-e műsor egyáltalán,
vagy csupán annyi volt a terv, hogy a médiahatóság cinkos és cinikus egyetértésével, elnémítsák a Klubrádiót, az egyetlen olyan hangot az éterben, amely nem a Kedves Vezető és rendszerének dicsőségét és hősiességét zengi – éjjel, nappal, minden hullámhosszon.
Hozzászólások
Eddig 55 komment érkezett (
)
1.
ronagyuri
2012. 01. 11. 10:07
Csak nem képzeled, hogy elárulják előre - ahogy Őfenesége sem a gazdaságpolitikáját -, s másol meg lenyúlják! Várhatóan - ebben is hasonlóan Őfeneségéhez - utólag sem fog kiderülni semmi! A gazdaságosság meg egyébként is egy ortodox marhaság! =))
2.
Virág elvtárs s.k.
2012. 01. 11. 10:31
Földes elvtárs a Magyar Autóklub által közlekedési információ közlésére elnyert frekvenciára gondol?
3.
Kokó
2012. 01. 11. 10:48
Talán Josif Tot közeli rokona valamelyik hölgy, vagy mindkettő... S mint tudjuk, ebben az esetben joguk van hülyének lenni, vagy hülyének nézni bárkit is...
Virág et. azt mondod, hogy közlekedési információk közlésére van szüksége a hölgyeknek?
Netán -"Ezüsthajó" vonták találkozása tilos, vagy páncélautó az Astoriánál jobbról....közlekedési hírekre kell a frekvencia...
Mert Te mindent tudni akarsz, mi?
4.
raptor
2012. 01. 11. 11:02
2. Virág elvtárs s.k.
Úgy tűnik, h szövegértési gondjaid vannak, vagy tájékozatlan, vagy rosszindulatú vagy!
Ez az írás nem erről szól!
Ugyanis az egyik, - ha nem az egyetlen - tárgyilagos ellenzéki rádióról szól a történet, amelyet Orbán és sameszai el akarnak hallgattatni!
www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=136963
5.
Virág elvtárs s.k.
2012. 01. 11. 11:16
4. ....tárgyilagos.....?
Egyebekben akkor nem lázadt senki, amikor Arató elvtárs PÉNZZEL elhallgattatta az eredeti Klub Rádiót.....ja....pénzzel mindent lehet........
6.
raptor
2012. 01. 11. 11:27
5. Virág elvtárs s.k.
Ne beszélj hülyeséget!
Olvass utána!!
7.
fsp (szerkesztő)
2012. 01. 11. 11:31
Virág elvtárs, Raptornak igaza van, a cikk arról szól, hogy a frekvenciát elnyerő rádió tulajdonosai miért elérhetetlenek.
8.
zili
2012. 01. 11. 11:56
Ilyen seftelés sok helyen van, pl. az internet világában. (elég csak a domainnevek ügyeit nézni) Ami a Klubrádiót illeti: ugye ez egy magánadó, melynek évek óta (már GyF ideje végén is) pénzügyi gondjai voltak. (legalábbis Bolgár Úr már akkor is adományokért rimánkodott) Az egészben az a furcsa, hogy a HIT gyüli, mely az ATV-n (csökkenő időben) foglalkoztatja részben uezt. a csapatot, miért nem nyult a hónuk alá. Persze az is kérdés, ki provokált itt kit?
9.
Hmmmm
2012. 01. 11. 12:02
FSP:
ha a címkébe így írod be a személynevet: szerémi_nóra, akkor nem fog szétesni és külön-külön megjelenni.
(a shift és - billentyűk lenyomásával jeleni meg _ az alsó-vonal)
10.
solide
2012. 01. 11. 12:47
off
9. Hmmmm
Köszi! Ha tudnád, eddig ezzel mit szenvedtem. Pl. ez miért nincs valahol leírva? Vagy csak én nem találtam meg?
11.
sansz
2012. 01. 11. 13:23
Szerintem „csupán” a Klub Rádió elhallgattatása volt a cél. Ez tökéletesen beleillik a fideszes hatalom korábbi intézkedéseinek sorába, mely nem másról szól, mint a hatalom teljes megszerzése és totális gyakorlása a legalább 20 éves fennmaradásuk érdekében. Az emberek hitére alapozva, a vezér vízióit követve, felépítettek egy sajátos, unortodox, világot rezedaszagú kis hazánkban, melyben a centrális erőtér „kiiktat” minden olyan tényezőt, aki/ami zavarólag hat az elképzeléseikre. Ennek érdekében bevetettek/bevetnek minden, halandó ember által sokszor elképzelhetetlen eszközt is, mit pl. visszamenőleges jogalkotás, ilyen-olyan hatóság megregulázása, saját pártkatonákkal való feltöltése, „láthatatlanná tétel” Simicska módra, spirituális eszközök, stb. Egyébként már érezhetik a bajt saját köreikből is, amiről a hívők imára szóló felhívása árulkodik. Szerintem nem segít már ez sem a vezérükön.
Bajnainak igaza volt tegnap este Olgánál, amikor arról beszélt, hogy a FIDESZ a 8 éves ellenzéki időszak alatt csak a hatalom megszerzésére és gyakorlására dolgozott ki koncepciót, a gazdaságra vonatkozóan nem.
12.
-G&X-
2012. 01. 11. 13:52
Csak az idióták nem látják miről van szó.
Az egyetlen ellenzékinek mondható (amúgy szerintem még így is puhapöcs) rádió kinyírásáról.
FSP-nek tök igaza van, semmit nem lehet tudni a frekit elnyert elvtársnőkről, és arról milyen műsort szándékoznak csinálni a zenélésen kívül.
És itt a nagy baj. Az, hogy ma nincs Magyarországon olyan média, ill. újságíró, aki ezeknek utána menne.
Mint a MAL Zrt ügyében, amit egy újságírónő szellőztetett meg. Igaz abból sem lett semmi, mert nem ugrott rá a többi média. Balfaszok a köbön.
13.
fsp (szerkesztő)
2012. 01. 11. 14:06
Hmmmm, köszönöm a tanácsot.
Más: itt van az egyik tulajdonos hölgy rádiós munkásságának csúcsa:
www.varfmradio.com/index/index.php
14.
raptor
2012. 01. 11. 14:06
12. -G&X-
Én nem csodálkoznék, ha a frekvencia már a Simicskalala, vagy valamely fullajtárja tulajdonában lenne!
A két "hölgy" meg egy kib@szott nagyot kaszált volna vele!
15.
varsoigyors
2012. 01. 11. 14:11
A két pályázat között volt valami éves húszmilliós ajánlatkülönbözet. Ez havi szinten ugyebár nincs kétmillió. Ennyije nem volt a szarrágó baloldalnak, hogy az állítólagos egyetlen őket képveselő rádió frekvenciáját megnyerjék. Annak az állítólagos százezernek, akik az Opera előtt felvonultak, havi húsz forintot kéne bedobniuk fejenként. Ehelyett foylamatosan pattognak, és fűhöz fához szaladgálnak. Micsoda egy pitiáner banda! Nagyon rossz lehetne annak az országnak, ahol tényleg ilyen lenne a demokratikus oldal.
16.
fsp (szerkesztő)
2012. 01. 11. 14:13
Raptor, azt csiripelik a verebek, hogy a kedves hölgyek tovább adnák a frekvenciát. Mégpedig úgy, hogy egy hazánkkal keleten szomszédos állam polgárai tennék be a lábukat a médiapiacra.
Bizonyítani nem tudom, de a verebek, akik ezt csiripelik, ritkán tévednek.
17.
fsp (szerkesztő)
2012. 01. 11. 14:15
Varsóigyors, van ennyi pénze a baloldalnak. Csak már az alaiírásban szereplő összeg is irreálisan sok volt, hiszen a rádiós reklámpiac köztudottan nem nagy. Amit a két ismeretlen hölgy ígért, arról egy retardált napközis is tudja, hogy teljesíthetetlen.
18.
solide
2012. 01. 11. 14:25
15. varsoigyors
Két kérdés:
1. Ezek szerint pénzben kell mérni a tisztességes eljárást és a demokráciát?
2. Miért gondolod, hogy kizárólag baloldaliak tüntettek az Opera előtt a demokráciáért?
19.
zili
2012. 01. 11. 14:33
Ha a FIDESZ elhallgattatta a Klubrádiót, akkor öngólt rugott! Ugyanis kevés olyan intézmény volt, amely annyira ellentmondásos személyekkel dolgozott, olyan betokosodott módon, mint a Klubrádió. Ez a "liberalizmus" ellenreklámja volt.
20.
sansz
2012. 01. 11. 15:28
16. fsp
Szerintem varsóigyors is tudja miről van itt szó, mi a lényeg. Azzal, hogy maszatol, átfest dolgokat, csak provokálni akar, a stílusa is erről árulkodik. Túl van fűtve, túlnyomásos gőzzel dolgozik, szegény még felrobban, akarom mondani agyvérzést kap.
A „stílus maga az ember”, lehet, hogy ő ezt nem tudja?
Egyébként a körülmények alapján elképzelhető, hogy a két hölgy csak stróman, nevüket adták egy olyan vállalkozásnak, melynek kiben/miben létét jelen szakaszban a hatalom jobbnak látta álcázni.
Ugyan miért is nem lehet elérni őket?
21.
sansz
2012. 01. 11. 15:31
Péter! Az előbbi hivatkozás helyesen 17. fsp.
22.
4elefánt
2012. 01. 11. 16:02
Mint tudjuk ősi rádiós familiából származnak, amikor még a híreket rovásírásos Morse jelekkel terjesztették!
23.
Kováts Hugó
2012. 01. 11. 16:04
A Klubrádió akár 0 Ft-os díjjal is működhene- ha a Magasságos Hivatal kegyet gyakorolna- mint a Lánchíd rádió
24.
varsoigyors
2012. 01. 11. 16:11
Fsp: "hiszen a rádiós reklámpiac köztudottan nem nagy..."
Ja. Bizonyára ezek az "elenyésző" összegek az okai annak, hogy a Sláger és a Danubius még mindig pereskedik.
25.
4elefánt
2012. 01. 11. 16:54
Ki szólna a népnek, ha nem lenne ellenzéki hang?
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=509462
Gyerekek a nagy Elenának is ilyen doktorátusa volt?
26.
menta
2012. 01. 11. 17:00
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=509462
Súlyos plágiumgyanú Schmitt Pál doktori értekezése körül
Schmitt Pál köztársasági elnök 1992-ben írt doktori disszertációjának nagy része szinte szóról szóra megegyezik egy bolgár sportkutató által még a nyolcvanas években írt tanulmány szövegével - derítette ki a hvg.hu. A dolgozat ráadásul nem felel meg a doktori disszertáció alapvető követelményeinek sem, ennek ellenére summa cum laude minősítést kapott bírálóitól.
27.
menta
2012. 01. 11. 17:05
Miért éppen ma derült ki Schmitt ügye?
Azért, hogy elmozdíthassák, és Orbán előtt szabad legyen az út a Sándor palotába???
28.
fsp (szerkesztő)
2012. 01. 11. 17:09
Menta, mint mindig ezúttal is megelőztél:
hvg.hu/itthon/20120111_Schmitt_doktori_disszertacio_plagium
29.
4elefánt
2012. 01. 11. 17:12
27-re menta!
Majd cserélgetjük őket, mint az oroszok az oligarhákat, oda meg vissza!
Az egyik ezt lopott, a másik meg azt!
30.
4elefánt
2012. 01. 11. 17:14
Mára jó a felhozatal "szamovárból":-)
31.
raptor
2012. 01. 11. 17:16
Menta engem is megelőzött!
Bocsi!
4elefánt volt a tettes!! :-(
32.
menta
2012. 01. 11. 17:22
Szia FSP, véletlen volt, mint mindig.:-)
Először azt a hírt akartam idehozni, amiben Orbán a mai napon kijelentette, hogy márpedig "nem hagyjuk magunkat eltéríteni"
Mármint, hogy p nem hagyja magát észre téríteni.
Kezdtem aggódni, mi lesz így vele, amikor megláttam az álamfőről a felfedezést.
Orbán előtt szabad az út a palotába, új palotaőrség már van.
33.
solide
2012. 01. 11. 17:25
32. menta
Méghozzá, mint a helyesírni nem tudó lopós doktortól tudjuk - királyi!
34.
4elefánt
2012. 01. 11. 17:39
Az a helyzet, hogy csak kapkodjuk a fejünket, munt a japánok a fujusimai földrengésnél, és csak véletlen, hogy mind a hárman az orbáni ösvényt, véljük felismerni.
Csak az a baj, hogy lesz-e aki szól majd neki, hogy nincs is rajta semmi ruha, mert hogy tökig diktatúrába öltözött!
35.
menta
2012. 01. 11. 17:42
Orbán nem akarja észrevenni.
Ha akarná, lefújta volna az imát, ami nem is ókeresztény ima, hanem egy Wass Albert vers, ezt Galkó Balázs telefonálta meg Bolgár György műsorába.
36.
morpho
2012. 01. 11. 18:26
15. varsoigyors
"Annak az állítólagos százezernek, akik az Opera előtt felvonultak, havi húsz forintot kéne bedobniuk fejenként"
Te itt összekeversz valamit! Pénzt a fidesz szokott szedni a tüntetőitől.Kerényi tanár úr száz forintokat gyűjtött.Ez itt egy másik társaság..
37.
morpho
2012. 01. 11. 18:31
Az nem lehet, hogy összekeverték a bolgárt a Bolgárral és ezért vágták haza a Klubrádiót? Van ugye az a bolgár, akitől Schmitt lopott és van a Klubrádiós Bolgár.Ez annyira megzavarta őket, hogy véletlenül nem a sportprofesszor bolgárt hallgattatták el, hanem a másikat...
38.
raptor
2012. 01. 11. 20:28
www.pecsistop.hu/belfold/Felkerult-Orban-Viktor-a-modernkori-diktatorok-listajara---foto/983488/
Reménykedjünk, h Mme. Tussaud -nál már készülnek!!
39.
Kokó
2012. 01. 11. 20:41
Menta, 32,:
Szia Menta! Ha a palotaőröknek csak egy kicsit is fontos a hazájuk, akkor még az életük árán, (de az még jobb, ha a Viktor élete árán) sem engedik a palotába...:-))
40.
menta
2012. 01. 11. 21:17
Igazad van Kokó!:-)
Hallottátok a KEHI cáfolatát?
Kész beismerés..
41.
menta
2012. 01. 11. 21:18
www.imf.md/images/news-111.jpg
42.
4elefánt
2012. 01. 11. 21:46
39-re!
Apropó palotaőrség, felvannak-e szerelkezve kéz és lábvédőkkel?
Nem volt-e már a megerősítésekor nyilvánvaló valakinek hogy itt hamarosan történik valami?
Hogy lehetséges, hogy a finnyás ízlésű demokratáknál még nem verte ki a bitosítékot a hazugság, és a rémhírtévé sem rohanja meg a szabacccságharcosokkal az MTV büféjét?
Úgytűnik, hogy itt minden levan vajazva, és terv szerint folytatódik az unió és az ország hülyének nézése!
A törvénykezés befagyasztásával minden változtatást ellehetetleníthet, és lesajnálja az országot
Az egyetlen aki ezt a helyzetet olvasni tudja az Gyurcsány, aki most nem hagyná lelépni Orbánt!!!!
43.
raptor
2012. 01. 12. 4:12
Virág et.-nak, h tisztábban lásson:
........"Bár nem hittük, hogy idáig merészkednek, voltak ennek a döntésnek előzményei. A reklámhirdetések politikai szándékú elterelése a rádiótól a kormányváltás után azonnal megtörtént, a korábban megnyert 92,9 Mhz-es frekvencia - noha nyilvánvalóvá tettük, hogy nem kívánunk és nem is tudunk egy időben két frekvenciát használni - ügyében jogerősen meghozott ORTT-döntés visszamenőleges hatályú érvénytelenítése, a vidéki frekvenciáink és a budapesti hullámsávunk célzatos pályázati kiírása - csak ne a Klubrádió nyerje! - előre jelezte, mi vár ránk és a hallgatóinkra. ".........
www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=137093
A Klubrádió a 92.9-es frekvenciát megnyerte és mégsem kapta meg!!
Ehhez mit szól Virág et.??
44.
raptor
2012. 01. 12. 4:16
Scmittpalkó megtette kötelességét, - mehet!
Cseréljen helyet a ......... (tetszés szerint), de valójában Orbánnal!
Ne legyen kétség, h ki "szervezte", szivárogtatta ki ezt az értesülést!! :-))
45.
menta
2012. 01. 12. 5:58
forditogep.blog.hu/2012/01/11/a_kiraly_meseje_i
46.
solide
2012. 01. 12. 9:46
Tulajdonképpen mit is vártunk?
Így hirtelenjében, utánanézés nélkül is eszembe jut, hogy nem sokkal a választások után már kiderült, hogy egy tanácsadó cég két helyre adta le majdnem szó szerint ugyanazt a tanulmányt, persze mindkét helyen felvette érte a pénzt. Zugló polgármesteri fejlesztési terve is majdnem szó szerint megegyezik egy másik polgármester hasonló célú beszámolójával, Viktornak volt egy beszéde, ahol egy közgazdász gondolatait emelték be a szövegírók illetéktelenül.
Sem más szellemi, sem más anyagi tulajdona (nyugdíjpénztárak) nem jelentettek akadályt. Csupán annyi derült ki, hogy az "illetéktelen elsajátítás" nem újkeletű a köreikben, hanem már "hagyománya" van.
47.
Frank1
2012. 01. 12. 9:53
Ezek után úgy érzem, hogy ezzel a leleplezéssel a TF-en, az én becsületes úton szerzett diplomám is devalválódott.
Pali, vazze!
*******
Szóval lopott a köztársasági elnökünk. (Jut eszembe egy történelmi párhuzam: annak idején Horthy Miklósról terjedt el az a mondás, hogy ellentengernagy tenger nélkül, Schmitt Pali meg lám' köztársasági elnök, köztársaság nélkül! Érdekes párhuzam!)
A korábbi köztársasági elnök most nem úgy látja, hogy morális válság van Magyarországon? A közt. eln. lop, a kormány folyamatosan hazudik és lop, de Sólyomnál ez nem éri el az ingerküszöbét, valszeg.
48.
evianna
2012. 01. 12. 10:17
ha már szóba került (mert össze is tartozik...): Tóta W megint remekelt: hvg.hu/w/20120112_plagium
49.
cconn
2012. 01. 12. 10:43
Az utóbbi idők postjaihoz nagyon illik az alább linken olvasható vélemény. Az írója remélem megbocsájt nekem, ha ide rakom a linket, hogy szélesebb körben is megismerjék
www.blogsziget.hu/blogs/bastya/index.php?pid=6980#kom_81144
50.
evalajos
2012. 01. 12. 10:59
_***
51.
solide
2012. 01. 12. 11:50
Ha jól belegondolok, Schmitt Szófiában volt, amikor Los Angelesről kellett idehaza szavazni. Lehet, hogy már akkor azért ment Bulgáriába, hogy a doktori disszertációján dolgozzon?
52.
evianna
2012. 01. 12. 12:08
Bástya et-nak abban nincs igaza, hogy megszüntették a köztársaságot (az alaptörvény kifejezetten tartalmazza, hogy "államformája köztársaság"), csupán előkészítették a terepet egy következő lépésre, amikor minden különösebb cécó nélkül a megnevezés marad Magyarország, az államforma meg... de az legyen meglepetés, igaz?
pedig ezt a köztársaság-dolgot nem lenne szabad rosszul tálalni, mert röhögve visszautasítják (az Operaház előtti tüntetésen is kicsit túl sarkosan és populistán fogalmaztak), pedig azt valóban fontos lenne firtatni, hogy miért is nem jó a köztársaság? miért volt ilyen sürgős, hatalmas költséggel kiirtani mindenhonnan (már, ami észrevettek... mert biztosan maradt még), nem beszélve arról, hogy milyen furcsa hangzású lesz, ha bárki pert indít a magyar állam ellen (A cég vagy B intézmény Magyarország ellen, vagy XY Magyarország ellen - talán ez is volt a cél)
53.
menta
2012. 01. 12. 12:48
MNO és MH online meg sem említi a plágiumot.
54.
evianna
2012. 01. 12. 13:26
azon én is eltöprengtem, hogy miért nem jelentkeznek a győztesek, elsöprő kampánnyal vagy legalább boldog büszkeséggel.
de van egy nagyon plauzibilis magyarázat:
nincs pénzük.
ha jól tudom, ez egy frissen gründolt, egymillió forintos tőkéjű cég, a pénz tehát majd későbbi tőkeemelésekből jön, a pénzzel is rendelkező győzteseknek pedig most már nagyon ráér.
van azonban egy másik lehetséges magyarázat is, egy un-ortodox megoldás:
az, hogy egyesegyedül a Klubrádió szétrobbantása a cél, így néhány hónap múlva, könnyek között, a két alapító anya szépen visszaadja a frekvenciát, végelszámolással megszünteti a céget, és köd előttem, köd utánam.
persze már csak akkor, amikor a stábot újra összeszedni nem nagyon lehet. (különben is, ahhoz újabb pályázat kell, az hónapokig eltart, újrakezdeni pedig az üzleti világban sokkal nehezebb, mint egyáltalán elkezdeni.)
55.
balumedve
2012. 01. 13. 19:43
A cikk nagyon jó, a sokféle és sokszínű találgatás is igazolja a tartalom tömörségét és lényegre mutatását.
Számomra egyértelmű az elhallgattatási terv elefánt a porcellánboltban szintű megvalósítása egy olyan sóhivatal által, amely mindenre alkalmas, csak a törvényben meghatározott szakmai feladatkörének ellátására nem.