Pofátlan végkielégítések
fsp|2010. nov. 11. 10:35|208 komment, szólj hozzá te is!
bajnai, gyurcsány, lázár, orbán, parlament, végkielégítés
-
Elnök úr!
-
Mondjad, Jánosom.

-
Lenne rám néhány perce?
-
Hát hogyne lenne, Jánosom! Te vagy a mi frakcióvezetőnk, hogy a bánatba ne lenne terád időm!
-
Köszönöm, elnök úr!
-
Hagyd már ezt az elnökurazást, Jánosom! Szólíts te is úgy, ahogyan a többiek.
-
Köszönöm. Szóval, Viktátor...
-
Viktátor? Hát ez meg mi a fene, Jánosom?
-
Bocsánat, Viktort akartam mondani.
-
Na, ki vele Jánosom, mi a pálya?
-
A végkielégítések visszamenőleges megadóztatásáról lenne szó.
-
Ez jó, Jánosom, nekem is tetszik. Láttad a kommancsok pofáját a parlamenti vita közben? Majd behaltam a röhögéstől, ahogy néztem a savanyú képüket.
-
Tényleg nagyon mókás volt. Hanem lenne itt valami.
-
Mondjad Jánosom, megoldjuk.
-
Tegnap benn voltam az egyik kereskedelmi tévében, ott kérdezte a riporter, hogy miért éppen öt évre visszamenőleg kell a végkielégítések után adót fizetni. Amikor pedig, így a riporter, az első Orbán-kormány távozó miniszterei és államtitkárai is nagy végkielégítéseket vettek föl.
-
És te? Mit mondtál annak a firkásznak Jánosom?
-
Szó szerint azt, hogy senki nem tiltja meg nekik, hogy ezt visszafizessék. Én azt gondolom, hogy ez lelkiismeret kérdése is alapvetően. És, ezt mondtam a kamerák előtt, meg fogok keresni minden érintettet, és jelzem nekik, hogy a frakció álláspontja szerint ez helyes.
-
Nagyon jól mondtad, Jánosom.
-
Hát most itt vagyok, Viktor.
-
Látom, Jánosom, hogy itt vagy. Elmondanád, hogy miben segíthetek? Tudod, sok a dolgom...
-
Amikor 2002-ben távoztál a kormányfői székből...
-
… és ellenzékbe került a haza...
-
..akkor te, Viktor, 5 597 000 ezer forintot vettél fel. Ebből 3 525 000 ezret kellene visszaadni.
-
Három és fél milliót? Már miért kellene visszaadnom? Az a pénz nekem járt.
-
A törvény szerint, Viktor, tényleg járt. A jó erkölcs szerint viszont...
-
Tudom, Jánosom, hogy mi a jó erkölcs, a Szijjártó is mindig elmondja a tévében: visszaszerezzük a pofátlanul magas végkielégítéséket. Te, Jánosom, megfigyelted, hogy milyen mulatságosan mondja ezt a Szijjártó? Tőle tudom, hogy két napig gyakorolta a tükör előtt. Először mindig elröhögte magát, de végül sikerült neki. Ügyes fiú a Péter, lehet, valamikor őt nevezem ki utódomnak...De mondd, Jánosom, miről akartál velem beszélni?
-
A három és félmillióról, Viktor. Hogy vissza kellene fizetned.
-
A Fletó már visszaadta a pénzt? Vagy az a másik... a Bajnai.
-
Ők egy forintért voltak miniszterelnökök, Viktor.
-
De végkielégítést kaptak!
-
Kaptak, de nem vették föl. Továbbutalták valamilyen gyerekeket segítő alapítványnak.
-
Na, és azoktól nem lehet ezt a pénzt visszavenni?
-
Viktor, nem tetszene az embereknek. Éhes és beteg gyerekektől visszavenni a pénzt...
-
Jó, Jánosom, de áruld már el, tulajdonképpen mit akarsz te tőlem?
-
Mondtam már, Viktor. Vissza kellene fizetned a 3 és félmilliót. Tudod, a jó erkölcs, amiről mindig papolunk.
-
Miből, Jánosom, mondd meg nekem, miből fizessem vissza? Nagy a család, öt gyereket kell eltartani, tavaly Anikóval Mexikóban voltunk.
-
Értem, Viktor. Tehát nem fizeted vissza a három és félmilliót?
-
Most nézz meg alaposan Jánosom, madár vagyok én? Tollas a hátam?
-
Nem tudom Viktor, még sosem zuhanyoztunk együtt...
-
Na, jól van, ezt megbeszéltük, Jánosom. Van még valami?
-
Nincs más, Elnök úr. Ennyi lett volna.
-
Szólíts csak nyugodtan Viktornak. Tudod, hogy nem szeretem a csendőrpertut.
Hozzászólások
Eddig 208 komment érkezett (
)
1.
emilke
2010. 11. 11. 10:56
Azért Jánosomnak is van néhány millás benzinszámlája, ugyi! Hihihihihihihi.
2.
ossian
2010. 11. 11. 11:10
Ez az erkölcsös János hogy áll ezzel?
Már nem is emlékszem: képviselő volt?
Abban az évben (2002 halt meg a Rapcsák. Vhelyen ő lett az utód.
Szóval könnyű neki jóerkölcsről és a suska visszaadásáról beszélni, amikor ő nem érinti. :-)))
Lefogadom, hogy 1 fideszes sem lesz annyira nagyon erkölcsös - szép az, de még szebb a zizegő zsé a zsebben... :-))
3.
herics
2010. 11. 11. 11:18
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101111-megdobbentek-a-befektetok-kulfoldi-lapok-a-valsagado-meghosszabbitasarol.html
a nagy nyugati lapok egytől egyig kommenisták -:)
4.
cconn
2010. 11. 11. 11:34
Nagyon jó írás, tetszett.
Azért érdekelne hány olyan embert érint a dolog, akik tényleg megérdemelték azt az összeget?
Meg egyáltalán miből fizetik vissza?
Visszamenőleg ilyen törvényt hozni ez a pofátlanság.
Ez nagyon sokakat érint, nem beszélve a fidesznyikokról és az elvakult szavazóbázisukról.
Azok most hogyan értékelik ezt a állami szinten elkövetett lopást és rablást.
Ez a rezsim és a képen láthatóak több éven keresztül hazugnak neveztek mindenkit, akik nem az ő seggükhöz varrták a nyelvüket és kiderül, hogy ők a legnagyobb hazugok és rablók.
Már korábban megírtam több helyen (nem most találtam ki), hogy amit ezek művelnek az egyenes út a személyi kultuszhoz és a diktatúrához. Mikor döbben rá ez a birka nép, hogy átb...ák őket. Nem kicsit, nagyon.
5.
-G&X-
2010. 11. 11. 11:35
A kép alá ezt írnám:
Drága elnök elvtárs, gyönyörű ez a nyakkendő, passzol a hátizsákjához is. Megnézhetném a végét közelebbről?
6.
Kamalduli
2010. 11. 11. 11:49
ÓRIÁSI, remek írás, nagyon tetszett!
A lényegre tapintott ismét, mindezt tényekkel alátámasztva, mégis finom iróniával. Remek!
7.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 11:50
-G&X- , jó ötlet egy képaláírás-verseny. Én azt írnám a kép alá: mongyad vazze'!
8.
ossian
2010. 11. 11. 11:58
Képaláírás?
Még a hajdani Új tükörben olvastam visszaemlékezéseket Rákosi elvtársról. Többek közt a sofőrjéét, aki elmesélte, hogy esténként amikor a bölcs vezér beült a Volgába, kacarászott, a kezeit dörzsölte, majd azt mondta:
"Na, ma megint jól kibaszkuráltam a magyar néppel..."
9.
Atlasz
2010. 11. 11. 12:02
A veréb is madár, ha elég kitartó!
10.
ekekeke
2010. 11. 11. 12:14
"Ők egy forintért voltak miniszterelnökök, Viktor.
De végkielégítést kaptak!
Kaptak, de nem vették föl. Továbbutalták valamilyen gyerekeket segítő alapítványnak."
A szívem mindjárt megszakad értük..:)
Az egyik "másodállásban" munkavégzés nélkül évi százmilliókat vett fel( és ez csak a hivatalos része,az Altus Luxembourg és egyéb kreatívitásokat ne is emlitsük...), "osztalékként...
A libabőröst is bőséggel jutalmazta(-za) a Wallis - mert hát fussa a PPP...
Így aztán jöhetett a parasztavakitás a " hobbiminiszterelnök egyforinttal.".
Amúgy csak jelzem. Attól hogy ők "továbbutalták valamilyen gyerekeket segítő alapítványnak.",
az a magánpechük.
Attól még az adót ki kell fizetniük.
11.
ekekeke
2010. 11. 11. 12:19
MTI|2010. 02. 01., 18:37
Címkék:Bajnai Gordon, vagyonnyilatkozat
Kevesebb a megtakarítása és a tartozása is Bajnai Gordon kormányfőnek, derül ki hétfőn nyilvánosságra hozott vagyonnyilatkozatából. Bajnainak 15 millióval kevesebb a megtakarítása, mint tavaly.
Bajnai Gordon megtakarításai csökkentek - derül ki a miniszterelnök hétfőn nyilvánosságra hozott 2009-ről szóló vagyonnyilatkozatából (amelyet itt olvashat el). A kormányfő továbbra is öt ingatlan tulajdonosa. Ezek közé tartozik egy XII. kerületi ház, valamint egy XXII. kerületi ingatlan és egy tihanyi üdülő fele. Van egy 2006-ban vásárolt BMW-je, a bevallásban szerepelnek bútorok, szőnyegek, illetve festmények.
Tavalyhoz képest csökkentek Bajnai megtakarításai és tartozásai. Tavalyi vagyonnyilatkozata szerint még 140 milliója volt értékpapírban, ez egy év alatt 120 millióra apadt. Kevesebb a megtakarított pénze is: tavalyi nyilatkozata szerint 71,5 millió forint megtakarított pénze volt devizában és forintban, ez 57,4 millióra csökkent.
----
Csúnyán ráfizetett a hobbi-miniszterelnökségre..:)
12.
menta
2010. 11. 11. 12:28
Gratulálok FSP, megint egy kitűnő írás.
Jujjogó topikrombolónak épp a múlt héten tettem fel a kérdést, hogy képes lenne Orbán visszakérni a pénzt a beteg gyerekektől?
Persze ez csak afféle költőinek nevezhető kérdés volt, mert szerintem képes lenne visszakérni.
13.
-G&X-
2010. 11. 11. 12:30
Azért valamiről nem nagyon esik szó, pedig fontos lehet.
Aki megkapta a végkielégítését, az valószínűleg elköltötte.
Ha elköltötte, akkor áfát fizetett belőle 25%-ot. Ez már akkor azóta a kincstárban van.
Ha a korrektségnek csak a leghaloványabb jele is lenne ebben a kormányban, akkor legalább csak 80% adót vetnének ki visszamenőlegesen, és nem 98-at. Számomra így is elfogadhatatlan lenne, mert ez után bármi elképzelhető lesz visszamenőleg, de akkor legalább mondhatnák, hogy gondolkoztak előtte.
De ez így teljesen ész és jog nélküli.
14.
buff
2010. 11. 11. 12:46
Kitűnő írás!
Eddig is nagy érdeklődéssel - és egyetértéssel - olvastam az FSP cikkeket.
Csak így tovább T. Föld S. Péter! Szerintem nem is sejti milyen sokan olvassák a sorait.
10. ekekeke!
Az, hogy kinek mennyi a jövedelme, az legyen magánügy. Itt nem firtatjuk Orbán papa kőbányáit, vagy I. Orbán Király Tokaj környéki - illetve egész Tokaj - érdekeltségeit, stb. A cikk is az állami tevékenységben szerzett, kapott jövedelmekről szól.
15.
cconn
2010. 11. 11. 12:46
Ekének üzenem, hogy legalább annyi energiát fektessen vezére múltjának vizsgálatába, mint az általa nem szeretett emberekébe. Az eredmény láttán rögtön lelankadna a lelkesedése vezére iránt.
16.
cconn
2010. 11. 11. 12:50
Képaláírás:
- Bocs főnök. Mintha nem gomboltad volna be a szünetben a ...
- Tudod kedves polgártársam ezt adom a hű népemnek...
- Ha te adod kedves vezérem, biztosan örülni fognak...
17.
ekekeke
2010. 11. 11. 13:08
14. buff
2010. 11. 11. 12:46
Az, hogy kinek mennyi a jövedelme, az legyen magánügy. Itt nem firtatjuk Orbán papa kőbányáit, vagy I. Orbán Király Tokaj környéki - illetve egész Tokaj - érdekeltségeit, stb.
Firtattátok eleget..:) Oszt mire mentek vele?:)
Még vizsgálóbizottságot is létrehoztak (46/2005. (V. 26.) OGY határozat
„az Orbán család állami forrásból történő gazdagodása, különös tekintettel a szőlőbirtokokra” elnevezésű vizsgálóbizottság :D
És a klubrádió egyenesben közvetítette..:) Ez utóbb nagyon megbánták mert Orbán felmosta
a bizottsággal a padlót( NOL megfogalmázsa).
Így járt az ÉS és a koronatanúja, majeraranka is...
És sorolhatnánk.
Az pedig hogy a böszme és strómanja magánvagyona magánügy lenne...
nos azt kétlem.
Lásd most a böszme üzlettársainak, a MAL Zrt.-nek a történetét-amely hirtelen közüggyé vált.
18.
eberti
2010. 11. 11. 13:08
Miért fizetné vissza? Pofátlanul nagy pénzeket azok vettek fel,akikre Őkegyelmessége rámutat....
19.
ronagyuri
2010. 11. 11. 13:16
Ugyan már! Ti nem tudjátok, hogy a Fideszes egy különleges fajta, rájuk nem vonatkoznak az emberi és jogi törvények, vagy legalább is mások. Őfeneségére még a természetiek sem!!! =))
Bár tegnapi Megalázás c. postomban már megírtam, de itt is rögzítem az igazi pofátlanság az, ahogy ezzel a boszorkányüldözéssel nem a vétkeseket, hanem többszáz tisztességes becsületes embert aláztak meg!
20.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 13:19
Ekeke, ne erőlködj. Pintér, Fellegi ugyanúgy a vagyonából él, mint Gyurcsány, vagy Bajnai. De Gyurcsány és Bajnai a miniszterelnökségért nem vett fel pénzt az adófizetőktől.
Különbség.
21.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 13:20
Eberti, ugyanannyi pénzt vett fel a kedves Vezető, mint utódai. Ugyanazon törvény alapján. Az egyik erkölcsös, a másik nem?
22.
stroggg
2010. 11. 11. 14:09
17. ekekeke
2010. 11. 11. 13:08
Hazudj már valami jót, hadd nevessünk. Például, csakugyan neked személy szerint miért fájna, ha a költségvetés gyarapodna Ovezér végkielégítésével? Na? Miért volna rossz?
23.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 14:11
Strogg, megvonnád az OV-gyerekek szájától a falatot? Van neked szíved?
24.
tusa
2010. 11. 11. 14:23
Ez a 3 és fél milla pénzügyileg nem korrekt. A nyolc évre visszamenőleg át kellene számítani a mai árszintre. Nem bukhat az állam. Főleg nem a jóerkölcs miatt!
Egyébként nem világos számomra, hogy bruttó vagy nettó összegekről van szó. De bármi is, egyszer már adóztak utána...
25.
stroggg
2010. 11. 11. 14:25
fsp, én nem vonnám meg. A pofátlan végkielégítéseket törvényesen kifizették, utólagosan visszavenni éppoly erkölcstelen, mint a kifizetés. Az viszont a fidesz féle banditagondolkodásra jellemző, hogy képesek ilyen átlátszó törvényt szövegezni, hogy rájuk ne vonatkozzon a visszafizetés. Az én véleményem, hogy züllött a politikai közélet, mindíg is rüllött volt, de olyan züllött banda, mint a fidesz garnitúra, soha nem volt uralmon Magyarországon. Ebbe az ítéletbe még a nyilasokat is beleszámítottam.
26.
Atlasz
2010. 11. 11. 14:26
9. Atlasz - módosítok: a verébből is lehet madár, ha a papagáj eleget szajkózza.
Csak sokára repül.
27.
ronagyuri
2010. 11. 11. 15:03
Én nem értelek benneteket!
Csak a jó-erkölcsbe ütköző jövedelmeket kell(ene) visszafizetni! Namármost, a mi daliás 2/3istenünk vonatkozásában már az erkölcs is értelmezhetetlen fogalom, a jó-erkölcsről meg végkép nem lehet beszélni! =))
Egyébként is megaszonta ma is, hogy az adó- és járulékfizetésben is szép új világ jön: igazságosság!! Erego neki nem kell fizenie!!! =))
28.
stroggg
2010. 11. 11. 15:08
8. ossian
2010. 11. 11. 11:58
Akkor még asszem nem volt Volga csak Pobjeda. De a szörnyű nem ez, hanem az hogy a sofőr hülyeségeket beszélt (ha beszélt) mert ezek az emberek azt hiszik, hogy ők jót tesznek. Ez az őrület egyik fajtája. A román Bölcs Vezér is azt hitte, ő a megváltója népének. OV szerintem szintén ilyen őrült. Volt egyszer, elég régen, a Fiderikusznak egy beszélgetése a TV-ben a Főgengszterrel, ahol egyszercsak arról kérdezte, hogy mihez ért igazán. Plépofával vágta ki, hogy a miniszterelnökséghez, te, a szeme se rebbent, cinkos mosoly se volt a szemesarkában. Őrült. Mint a tébolydában, veri a mellét, hogy ő a napóleon. De ez sajnos szabadlábon van.
29.
Jager László
2010. 11. 11. 15:09
Jani te egy ász vagy!!
Imádom,hogy miket ki nem találsz Jánosom!!
Csak ezentúl ne idegesíts,mert Moszkvára koncentrálok!
Rohad a szőlő Tokajban,Nem megy a csapatnak és a telkek ára is zuhan!!Hogy ne lennék ideges!!
Jani most visszafogjuk magunkat és várjuk a reakciósok beszóllásait!!
Most hagy gondolkodjak,mert azt már régen nem gyakoroltam!
Szia JÁNOS!!
J.L.
30.
woland09
2010. 11. 11. 15:12
FSP,
A pofátlanságnak két oldala van....
Csak az egyik az összeg... A másik a teljesímény...
Szerintem, ha van teljesítmény, akkor jogos a jutalom vagy végkielégítés...
Jelenleg szerintem egy kormány teljesítményét legobjektívebben a nemzetközi versenyképesség alakulásával lehet összehasonlítani (mivel ezt külső szemlélők adják rólunk - és nem a belső fragmentált, oldalfüggő szubjektív szemléletek határozzák meg)
1. 98 és 2002 között az ország nemzetközi versenyképesség helyzete folyamatosan javult, 2002-ben, a régióban ez egyik legjobban teljesítő ország voltunk... (Szlovénia után még Csehországgal versenyeztünk a második legjobb helyért)
2. Míg 2005-2010 között az ország nemzetközi versenyképessége rohamosan romlott (mondhatnánk tehetetlenül zuhant ), ahogy az életkörülmények is... (2010 elején Románia és Bulgária volt már a közvetlen versenytársunk)
Szóval én csak annyit tennék ehhez az újabb fariezus szemforgatáshoz hozzá, hogy az objektíven összehasonlítható valós teljesítmény alapján szerintem nem gond, ha valaki felveszi a neki járó végkielégítést...
Azonban, ha egy országot a kormánya minden tekintetben (mondj légyszi egy olyan nemzetközi gazdasági-társadalmi mutatót amiben előreléptünk nyolc év alatt) rossz irányba viszi, akkor annak nem kell felvenni olyan végkielégítéseket, amiket....
üdv
u.i.: A Viktátor legújabb szösszenet nagyon menő volt....
Csak így tovább a szubjektivitás nagy és széles útján... Bár az nem zavart, amikor ártatlan embereket (némely esetben még külföldieket is) hurcoltak és vertek meg az utcán vagy a rádió udvarán vagy zártak börtönbe az erőszakszervzetek... Most meg nyugodtan örjöngve ordíthat világvégét bárki (lásd rudi bát, bajuert és cupcsányit), akinek kedve tartja és még a haja szála sem görbül...
31.
maiman
2010. 11. 11. 15:20
Gratula fsp! Megint egy remek írás.
Jó erkölcs!!! Ez a cezaromán, ám egyben pitiáner társulat nem ismeri sem az erkölcs, sem a
morál, sem az etika fogalmát. Tesznek a jogra, az igazságra, és bár nem vagyok vátesz, azt
tutira veszem, hogy - "kétharmat" ide, "kétharmat" oda, bukásuk elkerülhetetlen. ( Idézett szót
csak kölcsönvettem, nem saját termék.)
32.
Jager László
2010. 11. 11. 15:24
NO ÉS ORBÁN VIKTOR MILLIÁRDOS ,vagy Miliomios a CSALÁDJA VAGY SZEGÉNY a JOGÁSZI MUNKÁBÓL!!
Hát ezt megvizsgálnám!!
J.L.
33.
ronagyuri
2010. 11. 11. 15:26
Nagyon ideillő Kakuzo Okakura híres mondása:
"Those who cannot feel the littleness of great things in themselves are apt to overlook the greatness of little things in others."
-
34.
-G&X-
2010. 11. 11. 15:29
30 woli
"Bár az nem zavart, amikor ártatlan embereket (némely esetben még külföldieket is) hurcoltak és vertek meg az utcán vagy a rádió udvarán vagy zártak börtönbe az erőszakszervzetek... Most meg nyugodtan örjöngve ordíthat világvégét bárki (lásd rudi bát, bajuert és cupcsányit), akinek kedve tartja és még a haja szála sem görbül..."
Fsp előző írásából olvasd el a 163-as hozzászólásom, ott egy hasonló okoska is ilyeneket írt.
Világvégét (államcsődöt) meg kósalali ordított vargamisivel, és sajnos a hajuk szála sem görbült...
35.
stroggg
2010. 11. 11. 15:38
30. woland09
2010. 11. 11. 15:12
szubjektív-objektív. Ön úgy lászik, nemcsak Bulgakovot szereti de nagy fényképész is. Jól látja az objektívet. Egyszóval Ön szerint ártatlan emberek gyújtották fel a tőzsdepalotát, ahol a brutális rendőrök és rendőrnők hálisten kezüket-lábukat törték. Ön objektív. Hány milliméteres?
36.
yoda69
2010. 11. 11. 15:40
Naggyon jo!
orban "Szoroshatu" viktor az erkolcstelen. Rola el is hiszem, hogy az arva gyerekektol is visszalopna a penzt - a parasztja.
37.
raptor
2010. 11. 11. 16:10
Képalá:
Kedves Viktor nyitva van a slicced!
Tán mutyiztál? (itt is?)
38.
maiman
2010. 11. 11. 16:13
30. woland09
Ne felejtsd, a Bokros -csomag mikorra kezdte kifejteni hatását. 1998-ban orbán egy működő
országot vett át. Aztán jött kayaibrahim, josziptot, simicska, millennium, torgyán és az agrárium,
légügyi dinasztiától zárthelyi céllövészetig. Na.
32.Jager László
Fenti időponttól érdekes a zorbán család vagyongyarapodása.
39.
Jager László
2010. 11. 11. 16:37
Az utólsót nem én írtam!!
Sajnálom,de egyesek visszaélnek!!
J.L.
40.
bazsalikom
2010. 11. 11. 16:42
FSP, remek írás, gratula!
Jók a képaláírások is. :)) (Tényleg úgy tűnik, hogy a sliccét nézi.)
41.
bazsalikom
2010. 11. 11. 16:47
Láttátok ezt a marhát?:
"Én az OTP helyében örülnék a bankadónak."
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=141249
Az OTP részvényesek k....ra örülhetnek neki, hogy a Fidesz őrültségei miatt két nap alatt 10 %-ot esett az árfolyam.
42.
modul
2010. 11. 11. 16:52
maiman 11:11:16:13
Orbán egy 30%-os inflációval működő országot vett át 1998-ban!
És átadott, egy 4%-os inflációval szárnyaló országot 2002-ben. Tudod, dübörög a gazdaság,
mondta az mszp kormányfő. 320 milliárd a kasszában.
43.
Osszián
2010. 11. 11. 16:52
Strogg, még jövök.
Egyébként meg hiányérzetem van: kedvenc kommentátorinánk nincs segol. Csak nem bepályinkázott?
44.
raptor
2010. 11. 11. 16:58
43. Osszián
Lehet,hogy még józanodik!
Csak hát az időbe telik!! :))
45.
modul
2010. 11. 11. 17:06
ossian
Ha kijozanodsz nézd meg a gázszámlád, visszamenöleg. 1994-ig
46.
ronagyuri
2010. 11. 11. 17:34
42:
1997
A hivatalos infláció alakulása
Év %
1992. 123,0
1993. 122,5
1994. 118,8
1995. 128,2
1996. 123,6
1997. 118,3
1998. 114,3
1999. 110,0
2000. 109,8
2001. 109,2
2002. 105,3
2003. 104,7
2004. 106,8
2005. 103,6
2006. 103,9
2007. 108,0
2008. 106,1
2009. 104,2
47.
ordító egér
2010. 11. 11. 17:35
fsp, te beteg vagy!
És ezt vedd elismerésnek. Jót röhögtem.
48.
Mekmörfi
2010. 11. 11. 17:42
Főnökom!
Mondjad, Jánosom!
Készül az a törvény, amit a multkoriban kértél.
Melyik is, Jánosom?
Tudod, ami azt mondja ki, hogy az ötgyermekes családoknál az adókedvezmény mértéke gyermekenként és havonta százezer forint, és a gyermek harminc éves koráig igénybe vehető.
Nagyon helyes, Jánosom.
Van itt egy módosító indítvány a Zsoltiéktól.
Nocsak, nocsak.
Ha nem lenne a család adója elegendő, akkor azt az állam kiegészítené a százezer forintra.
De akkor túl sok borsodi család is kérné?!
Nem mert ezt csak azok a köztisztviselők kaphatnák, akik a ME1-es miniszterelnöki bértáblába tartoznak.
Akkor rendben van, Jánosom, megfelelünk annak, amit a nép vár, de legfőképp betartjuk a saját ígéreteinket, és, mint tudod, az ígéret szép szó.....
49.
4elefánt
2010. 11. 11. 17:48
S képalá:
Te főnök, sok baj lehet a Vidivel, mert gyorsan őszülsz, és úgy látom kopaszodsz is!
Nem ajánlhatnám fel a fodrászom?
50.
modul
2010. 11. 11. 17:57
ronagyuri
Sokat nem "tévedtem". De ahoz, hogy ezek a számok leírhatóak legyenek, meg kellett
verni és le kellett váltani a ksh
51.
modul
2010. 11. 11. 17:58
ronagyuri
Sokat nem "tévedtem". De ahoz, hogy ezek a számok leírhatóak legyenek, meg kellett
verni és le kellett váltani a ksh elnökét.
52.
solide
2010. 11. 11. 18:04
45. modul
Tisztelt modul! Tudom, hogy nem engem kért rá, és alapvetően nem is ehhez az íráshoz illesztette először, de addig mondogatta, hogy elővettem a gázszámlám. 94-ig visszamenőleg nincs meg, egyelőre még keresem a három évnél idősebbeket (azok megvannak, csak nem tudom melyik dossziémban). Addig a legfrisebb. emfesz-es (gas.hu) budapesti gázszámla: egységár 88,75 Ft/köbméter. Ez még áfával sem jön ki 160-ra.
53.
ÉrtelMisi
2010. 11. 11. 18:05
Gratula fsp, megint nagyot alkottál, kitűnő írás .)
Aztán ennyiben maradtunk, ne legyél már olyan éhes te kismadár :)
Ugyanis ennél többet ebben az országban már nem tudtok tenni. Majd, ha téged is megvádolnak a zelvbarátaid a komcsi belső körökből, mint Debrecenit, hogy bértollnok vagy, max. mehetsz a bíróságra jogorvoslatért.
S még csak nem is voltam rosszindulatú, csak vázoltam a jövőképet reálisan.
Sajnos újra le kell, hogy írjam, mert nem fogjátok az adást, az mszp már nem tényező több okból sem.
A választási eredmény, a jogerős, és várható bírósági ítéletek. (Keller elélvezne a gyönyörtől, ha ennyi fideszest rakhatott volna hűvösre). A szimpatizánsok életkora (hattyúdal). Az mszp költségvetése. Az mszp-n belül harcok, amik nem csitulnak csak időlegesen.
Szóval döglött oroszlánról beszélünk. Az mszp-nek, mint mszmp utódpártnak nem megújulásra, hanem megszűnésre van szüksége. Az viszont tagadhatatlan, hogy nagyon nehezen múlik ki. De ahogy elpárolgott a nagyívű mdf, kisgazda, szdsz, miép. Úgy ennek a rablóbandának sem jósolok sok jövőt.
A megmondások ideje lejárt, az emberek már nem érik be annyival, hogy ez az, jól megmondtad neki. Ennél viszont többet még Gyurcsány sem tud tenni.
Szebb jövőt :) (ideológiáktól menteset).
54.
ronagyuri
2010. 11. 11. 18:23
50-51: hogy nem sokat? óriásit a 28-ról Bokros vitte le 14-re Őfeneség csak beleült a készbe (tegyük hozzá eleinte nem dorbézolt) de alig vitt le belőle!! főleg nem 4-re!!!
A utolsó teljes éve még 9 felett volt. Az újabb emelkedés az az Orbánék által bejelentett (sajnos Medgyessy által nem kidobott) lakás és közszféra béremelés, valamint Járai etike kamat-ugrartásai közvetlen hatása!!!
Egyébként nem KSH adatok!!!!! =))
55.
modul
2010. 11. 11. 18:28
T.solide
Nekem a Tigáz a szolgáltatóm. A gáz ára ma áfával 160ft. Egyébként megvannak a számláim
visszamenöleg 18 évre.
56.
cconn
2010. 11. 11. 18:30
53-ra
Értelmisi, hát nem érted, hogy itt már rég nem a mszp-ről van szó, hanem a te idétlen királyodról és kiszolgálóiról, akik MOST lopnak és hazudoznak
57.
Seneca
2010. 11. 11. 18:32
Hacsek és Sajó jobb volt, ez csak egy könnyű kis maszturb...
Próbálkozz más műfajjal fsp
58.
vakablak
2010. 11. 11. 18:34
7. fsp (szerkesztő): „jó ötlet egy képaláírás-verseny. Én azt írnám a kép alá: mongyad vazze'!”
Én azt a kissé terjengős aláírást tenném a kép alá, hogy „Főnök, látom hogy kint a nadrágból a farka és már egész szépen fel is állította, szóval ha nagyon szépen kérem, leszophatnám?”
59.
Vegyi61
2010. 11. 11. 18:44
53. Ételmise
A legnagyobb rablóbandát kihagytad a felsorolásból, a fideszt.
60.
ronagyuri
2010. 11. 11. 18:45
képaláírásnak:
János fiam! Édesanyád tepertős pogija nem volt rossz, de hurkában és kolbászban nekem ti túl szegediek vagytok!
61.
raptor
2010. 11. 11. 18:45
Hát erről van itten szó kérem!
www.blikk.hu/blikk_aktualis/lazar-onkentes-adozasara-hivja-a-parttarsait-2033896
62.
4elefánt
2010. 11. 11. 19:10
61-re raptor!
Most kéne elővenniük, a jóminőségű bekeretezett lenyomatot!:DDD
feherenfeketen.blog.hu/2010/07/25/nenyi_meg_egyszer
A kép alá!
Főnök ma is meg kéne tekintened a nenyit!
63.
nimród
2010. 11. 11. 19:31
20. fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 13:19
"Ekeke, ne erőlködj. Pintér, Fellegi ugyanúgy a vagyonából él, mint Gyurcsány, vagy Bajnai. De Gyurcsány és Bajnai a miniszterelnökségért nem vett fel pénzt az adófizetőktől.
Különbség."
Demagóg handabanda. Ha ezt várnánk el minden politikustól, csak milliárdosok lehetnének miniszterek, miniszterelnökök, elnökök. Baromi nagy demokrácia lenne! Abraham Lincoln vagy az ugyancsak szegény gyerek, BillCliton nem lehetett volna amerikai elnök. Ráadásul Gyurcsány és Bajnai "elvtársi" segítséggel, gyanús körülmények között gazdagodott meg, és a kormányzásukkal az országnak okozott kár a "megspórolt" miniszteri, miniszterelnöki járandóságuk nagyon sokszorosa volt. (Az igazság kedvéért: ez nem érvényes Bajnai miniszterelnöki időszakára, de miniszterként, Gyurcsány szolgálatában igencsak pusztított ő is.)
64.
kic-KING
2010. 11. 11. 19:37
Hát ez annyira vicces, hogy na!
Ebből még kérek 2 kilót. Elküldöm
Mesterházynak. Neki minden
marhaságra szüksége van :)
65.
4elefánt
2010. 11. 11. 19:56
63-ra nimród!
Nem veszed észre, hogy jujj1000 (ezer) is elmenekült, mert nem lehet védeni a védhetetlent?
Itt már kevés a gyurcsányozás! Nézzé má ki a fejedből:DDD
66.
cica
2010. 11. 11. 19:58
58. vakablak
hahahahaha, szerintem is oda néz és be akarja kapni...vagy már bekapta
67.
evianna
2010. 11. 11. 20:01
lehet, hogy már más is megtalálta, de itt van egy igazán vérfagyasztó értelmezés az 5 évre visszamenőleges lenyúlásról:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/11/az_allam_barkitol_barmikor_elvehetne_a_penzet/?rnd=789
68.
4elefánt
2010. 11. 11. 20:04
64-re kic-KING!
Ha a szóhordónak elfogyna a munició segítek.
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=365153
Hátha nem figyel mit mond a főnök, persze te is okulhatsz. P-))
69.
solide
2010. 11. 11. 20:27
A jövőben a Magyar Honvédség fogja őrizni a Szent Koronát, a koronázási jelvényeket és a Sándor-palotát, mondta Hende Csaba honvédelmi miniszter egy infokommunikációs konferencián csütörtökön Balatonfüreden.
Csak nem megijedtek Józsi bácsitól?
70.
olajos
2010. 11. 11. 20:27
FSP szerintem elkalibrálod, amikor az állandó "diktátor" -"viktátor" műgyüjteménnyel operálsz. Abszolút nincs jogállami bomlás veszély, a jog egy rugalmas maszlag, amivel mindenki úgy játszik, ahogy tud és akar,. Definiáljuk már a fog fogalmát, kérlek. A jog a jó és a méltányos művészete. Ez legszebb és legsemmitmondóbb definíciók egyike. Miért kell valakit diktátorozni, aki méltányos akar lenni - magához?
71.
yankari
2010. 11. 11. 20:28
hatalmas!
szuper írás megint. :)))
72.
raptor
2010. 11. 11. 20:29
67. evianna
Evianna!
Ha ezt megszavazzák,és megteszik,akkor kevés lesz a lámpa a Kossuth téren!
Ezt a zemberek nem hiszem,hogy le fogják nyelni!
Szerintem Viktor a nemzeti lobogó mellett fog lógni!!
73.
olajos
2010. 11. 11. 20:30
Tehát még egyszer - Orbán Viktor nem diktátor, hanem jogász. Bárándy másként dolgozik a bíróságon? Senki, aki jogász, nem dolgozik másként. Értem, hogy mit akarsz üzenni, csak ennek már nincs értelme...persze, ha te jónak látod...
74.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 20:45
Olajos, ritkán jövök elő a Viktátor kifejezéssel, talán másodszor, ha használtam.
Egyébként meg, ha már itt tartunk: Orbán diktátor. Nem most lett azzá, a kétharmadnyi háromharmad birtokában - az volt mindig. Munkában, fociban, odahaza.
Most sajnos lehetősége van arra, hogy nagyban művelje, amit idáig a futballpályán, a családban, és a pártjában tett.
Ennyi a különbség. Persze, én is tudom, hogy minden diktátornak annyi hatalma van, amennyit engednek neki.
75.
nimród
2010. 11. 11. 20:46
72. raptor
2010. 11. 11. 20:29
Álmodik a -ballib- nyomor.
76.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 20:48
Olajos, tudom, hogy OV végzettségét tekintve jogász. Igaz, soha, egyetlen napot sem dolgozott a szakmájában. Ami - sok más mellett - onnan is látszik, hogy normális jogi végzettségű embernek eszébe nem jutna bármilyen törvényt visszamenőlegesen megváltoztatni.
Ilyen alapon tőled is követelhetnék, hogy öt évre visszamenőleg fizessél többet a színházjegyekért, mert asz állam minden egyes színházjegyed mellé letett még ugyanannyit, és ez igazságtalan, mert aki nem járt színházba, az elesett ettől a támogatástól.
77.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 20:49
Nimród, bocs, ezt a cikket ezek szerint nem neked írtam. Ha csak ennyit értesz belőle.
78.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 11. 20:51
Értelmisi53: ki beszél itt az MSZP-ről? Te tényleg nem tudsz egy ennyire egyszerű szöveget értelmezni?
79.
foma
2010. 11. 11. 20:55
Képalá:
Mert tiéd az ország, a hatalom és a dicsőség ó Főnök!
80.
luxe6
2010. 11. 11. 20:56
""A különadó az rendben van" – mondta a vasárnapi rendkívüli kormányülésre érkező Orbán Viktor az újságíróknak.
De még mennyire, hogy rendben van, Viktor. A haverjaid többet fognak dellázni, mint a Gyurcsány- és Bajnai-kormány tagjai együttvéve."
orulunkvincent.blog.hu/2010/11/10/polt_jarai_es_szasz_is_fizetnek_kulonadot
81.
luxe6
2010. 11. 11. 20:59
Képaláírás:
-Na, mit szólsz milyen az új alsóm?
82.
evianna
2010. 11. 11. 21:09
raptor, 72:
nagyon harcias vagy már egy ideje, de az istenadta nép még nem az.
még nem az, és én őszintén remélem, hogy zsigeri gyűlöletet meg nem fog érezni soha.
remélem, hogy lesz rá mód, hogy megállítsuk Orbánót.
én ezért örülök (komolyan mondom!) Orbán választási győzelmének: mert azt, amit művelnek, el nem lehetett volna képzelni, így nem is lehetett volna ezzel riogatni se. (úgyis hihetetlen lett volna.)
83.
olajos
2010. 11. 11. 21:18
76 FSP Ó hogyne! "hogy normális jogi végzettségű embernek eszébe nem jutna bármilyen törvényt visszamenőlegesen megváltoztatni." csak ezen jár az esze, minden "normális" jogásznak. Mer' nem a jog betartatása az igazi kihívás, hanem a jog alkotás. Hidd el nekem, hogy OV. egy kiváló jogász. Csak a joggal van baj. Nekem már az egyetemen megmondták, hogy az ősközösségnél jobb nincs. A bunkó mindig hatékonyabb, mint a polgári eljárásjog...:-)
84.
eugen4402
2010. 11. 11. 21:20
Kedves Péter !
Őszinte örömmel olvasom minden írását , mióta rátaláltam a Most és Itt -re . Felidézi bennem a legendás Árkus - féle Ludas Matyi derűs , és mégis lényeget érintő hangulatát , amit sokáig hiába kerestem . Sokáig szeretném még olvasni az Ön írásait ,
Tisztelettel :
eugen4402
85.
olajos
2010. 11. 11. 21:20
76 FSP ne jogászkodj, mert abban elveszel. A színházjegy virtuális-kulturális kamu. Ehhez te ne hasonlítsd a visszafizetendő állami végkielégüléseket. Elhiheted nekem, hogy jogi szempontból nagyszerű és korszakalkotó vitát folytatnak. Ezek.
86.
eugen4402
2010. 11. 11. 21:21
Kedves Péter !
Őszinte örömmel olvasom minden írását , mióta rátaláltam a Most és Itt -re . Felidézi bennem a legendás Árkus - féle Ludas Matyi derűs , és mégis lényeget érintő hangulatát , amit sokáig hiába kerestem . Sokáig szeretném még olvasni az Ön írásait ,
Tisztelettel :
eugen4402
87.
olajos
2010. 11. 11. 21:24
74 FSP egy virtuális vitát folytatsz arról, hogy ki és mi a diktátor? Viktor nem azért diktátor, amiért te azt annak látod, hanem azért, mert az emberivel megszállja az igazságszolgáltatás minden posztját. És előbb utóbb a hatalmi ágak minden régióját...és itt kiabálhatunk, miközben az ő törvényeik szerint ítélkeznek az ő bíróik...
88.
evianna
2010. 11. 11. 21:29
olajos, 70:
én azt nem bánnám, ha Orbán méltányos lenne saját magához, az eddigi játékszabályok alapján (mert a jog lehet, hogy maszlag, de játékszabályok gyűjteménye).
de nem, ő saját játékszabályokat alakít ki, egy általa kitalált játékhoz.
ez az, ami tűrhetetlen, de nem is önmagában - nem a jog fenségessége vagy egyéb baromság miatt -, hanem azért, mert nem hatékony.
az emberek 98% vagy 99%-a mit se törődne azzal, ha a jogait sárba tiporják, de ő maga jól él (erről szólt a kádári szocializmus).
ám ha nem él jól, akkor egy tökéletes állam sem fog tetszeni neki - csúnyán vissza fog még ütni a 2006-os választási szlogen.
89.
yankari
2010. 11. 11. 21:45
én annak jobban örülnék, ha a diktátor nem jogász hanem közgazdász lenne.
akkor talán nem tenné tönkre ennyire az országot.
amúgy nem jogász hanem politikus, jelen esetben sajnos miniszterelnök.
90.
wizesg
2010. 11. 12. 1:16
Megkérdezhetem Sólyom úr 2x es végkielégítése busás havi fizetés után nem pofátlan?
- az első az AB lelépése után,-
a mostani csekély mintegy 300 millában van házvásárlás és felújítás után.
Ez nem szúr senkinek szemet?
Ezt már frideszék ügyintézték. tűrvényileg.
Tök mindegy hogy valaki kp kapja vagy természetbeni juttatásként, az elbírálás és végeredmény ugyan az!
91.
raptor
2010. 11. 12. 4:06
82. evianna
Evianna!
Nem vagyok harcias, de sérti az igazság érzetemet!
Én nem a vágyamat fogalmaztam meg,hanem a sok átvert ember lehetséges reakciójának következményét!
Népellenes bűnöket nem lehet a végtelenségig folytatni,mert annak beláthatatlan következményei lehetnek!
Akár ez is!
Azt hiszem, előfordult már ilyen a történelemben!
A diktátorok mindig későn, és sosem természetes halált halnak!
Én erről beszélek!! :))
92.
thurvj97
2010. 11. 12. 4:33
Már működik a dolog. A soproni Tv-ben a nagyon művelt képviselő már pofátlan végkielégítésekről beszélt. Arról nem, hogy évek óta másfél millát kaszál sima középfokú végzettséggel. (Ja meg egy mérhetetlen hosszú nyelvvel rendelkezik.Orbánfan ugyanis és tagja a papagájkommandónak!! Azt pedig manapság jól megfizetik.)
93.
Jager László
2010. 11. 12. 4:39
Csak kérdezem?
Hogy fizessen az aki,már elhunyt,külfödre távozott, lebénult,öregek otthonában fekszik,elköltötte a pénzt,börtönben van, esetleg nem akar fizetni!?
Viszik a böribe!???
J.L.
94.
morpho
2010. 11. 12. 5:01
93. Jager László
Ez a törvény nyilvánvalóan nem végrehejtható és szerintem nem is akarják végrehajtani.Parasztvakítás ez az egész.Arra jó, hogy lehet korlátozni az AB hatáskörét, semmi másra.Megpróbálják ugyan beadni azt a maszlagot, hogy a csúnya, erkölcstelen szocik mennyi pénzt vettek fel, de közben a fideszesek is felvettek legalább ugyanannyit az önkormányzatokon keresztül.Mezei handabanda ez az egész, nem szabad beszopni!
95.
raptor
2010. 11. 12. 6:15
Narancsbőrök!
Íme! Lehet dicsőíteni tahóvikit!
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=365529
96.
evianna
2010. 11. 12. 6:36
yankari, 89:
nem hinném, hogy attól, ha valaki közgazdász, jó miniszterelnök. (veszélyesek vagyunk ám...)
az viszont fontos lenne, hogy ne szobatudós legyen a gazdasági főminiszter (bár a gyakorlatban már nem "fő-" ő), meg az se biztos, hogy jó, ha olyasvalaki, aki eladja a lyukat sajt nélkül (a beállítottság rögzülhet, vezérfonallá válhat).
megjegyzem, én is úgy látom, hogy Orbán nem jogász, még csak nem is igazán politikus (hiányzik belőle a kompromisszumkeresés művészete), diplomáciai érzéke meg jóformán semmi. (a rendszerváltás óta külkapcsolataink 1998 és 2002 között voltak a mélyponton, de ezt most alighanem sikerül alulmúlni, akár végiglátogatja összes "országát" ebben a hat hónapban, akár nem - vagy éppen azért...)
de még ezzel se lenne semmi baj, ha nem akarná olyan görcsösen véglegesíteni a saját pozícióját, hogy már semmiféle megfontolás, kritérium nem számít, csak az, hogy soha többé ne kelljen átadnia a hatalmat.
raptornak abban igaza van, hogy az ilyen mentalitású vezetőket erőszakosan szokták eltávolítani, de szerintem ez nem törvényszerű, illetve ott még nem tartunk. (ez inkább csak a világtól elszigetelt országokban szokott megtörténni, azt hiszem.)
97.
menta
2010. 11. 12. 6:46
Úgy emlékszem, Morpho tette fel a "költői" kérdést, hogy meddig lesz még költségvetési tanács....
Talán a fideszék olvasták a kérdést, mert:
2010-11-12
Az ÁSZ-elnök szerint kérdés, szükség van-e a Költségvetési Tanácsra
Kérdés, hogy szükség van-e a válság elmúlta után a Költségvetési Tanácsra - mondta a Magyar Nemzet pénteki számában megjelent interjújában Domokos László, az Állami Számvevőszék elnöke.
98.
raptor
2010. 11. 12. 6:48
96. evianna
Evianna!
Gondolj csak Romániára!
Az nem elszigetelt ország volt!
Igaz,hogy ott még nem tartunk, de mi van akkor, ha a sok átvert, csalódott ember megelégeli azt, hogy hülyének nézték, átverték!?
Látszik, hogy Gyurcsány ellen mire voltak, mire képesek!!
Még egy csalódás sokkal erősebb reakciót fog kiváltani!!
99.
evianna
2010. 11. 12. 6:52
raptor, 95:
kösz a linket - jó a cikk, én is ezt érzékelem, hogy megtört a bizalom. (Orbán előző kormányzása idején se tett jót a tőzsdének. az orosz válság után talpra állt a börze, a magyar kormány lépéseit azonban nagyon megsínylette.)
komoly veszély az is, hogy a válság utáni átrendeződésekben a külföldi befektetők - ha nem veszik is a kalapjukat - a kelet-európai cégeiknél konszolidációt hajtanak végre:
mivel többnyire sok országban van cégük vagy képviseletük a térségben, néhányat megszüntetnek azok közül, hiszen csehországi, szlovákiai vagy romániai központból is remekül tudnak dolgozni egy egységesülő piacon, nincs többé szükségük saját cégre minden egyes térségi uniós államban. (sőt: egyes feltételezések szerint Horvátország csatlakozásával inkább ott fognak terjeszkedni az újonnan érkezettek.)
a szabályozás számukra hátrányos megváltoztatása és főleg annak kiszámíthatatlansága pedig nem tartozik a bocsánatos bűnök közé.
100.
evianna
2010. 11. 12. 6:58
raptor: nekem Ceausescu Romániája elég elszigeteltnek tűnt, annak ellenére, hogy nekik voltak a legjobb kapcsolataik Kínával.
azt meg egyszerűen nem hiszem, hogy a 2006-2007-es randalírozók a népharag képviselői voltak.
nem úgy néztek ki.
sajnos, nem kizárt, hogy nálunk is lesznek felfokozott indulatok, de a legvédtelenebb és legkiszolgáltatottabb rétegekben (közalkalmazottak, nyugdíjasok) - az adócsalókhoz és a feketegazdasághoz a kormány nem akar nyúlni (legalábbis semmi jelét nem adta), akkor meg szüret... számukra ideális ez a helyzet...
101.
ráckefe
2010. 11. 12. 7:11
Kezdem megérteni, hogy mit is akar megszüntetni az új médiatörvény az internettel kapcsolatban is. Támogatom, hogy nicknév mögé bújva ne lehessen gyalázkodni, valótlanakat állítani. Viselje mindenki gondolatai, szavai felelősségét!
bürgkarcsi
102.
raptor
2010. 11. 12. 7:14
100. evianna
Evianna!
Várjuk meg, hogy mi lesz a vége!
Mást sajnos úgy sem tehetünk!
Reménykedjünk, hogy békésen zavarják el ezt a kókler kormányt!!
(Bár erre szerintem nem sok esély van!)
103.
raptor
2010. 11. 12. 7:16
101. ráckefe
Kifejtenéd kicsit bővebben?
104.
morpho
2010. 11. 12. 7:18
100. evianna
A népharaggal kapcsolatban.
Nem tudom, hogy mindenkinek feltűnt-e, de Magyarországon a rendszerváltás óta balhés tüntetést/huligánok utcai őrületét, rongálását, gyújtogatását eddig csak a jobboldal égisze alatt követtek el, kizárólag baloldali kormányok ellen. A dolog azért érdekes, mert jobboldali kormányok is buktak már meg, tehát nem lehet azzal védekezni, hogy velük a zemberek mindig elégedettek voltak, ezért aztán nem is kellett ellenük tüntetni.
105.
evianna
2010. 11. 12. 7:19
raptor:
szerintem meg pontosan nem kéne várni, pláne nem kivárni a végét.
szólni kell, érvelni, tiltakozni, mert annyi eszük csak van...?
106.
raptor
2010. 11. 12. 7:23
105. evianna
Evianna!
Ez igaz, a jelenlegi helyzetben mást nem lehet!
107.
evianna
2010. 11. 12. 7:24
morpho: pontosan!
éppen azért, mert mindenki tudta, hogy lehet majd nem szavazni rájuk, addig meg ki lehet bírni.
abban azonban raptornak igaza lehet, hogy ha többé nem lehetünk biztosak abban, lesz-e megint szabad választás, a szokásos 4 év múlva, akkor az utcai zavargásokat kísérő passzivitás helyett az indulatok szerepet kaphatnak, esetleg saját aktivizálódást válthatnak ki.
a gazdaságban kezd megalapozódni a hangulat hozzá.
108.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 7:32
Olajos, többször is elolvastam a mondataimat, de még mindig nem vagyok biztos benne, hogy jól értem-e, amit írtál. Megpróbálom azt gondolni, hogy ironizálsz, amikor jó jogásznak nevezed a Kedves Vezetőt.
109.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 7:34
Evianna, egyetértek, a népharag szerintem sem megoldás. Ráadásul,. bármennyire is megérdemelnék, társadalmilag nem lenne hasznos Orbánék gyors bukása. Sajnos, a másik oldalon ma még nincs jelentős, hiteles erő.
Jó lenne, ha erősödnének a civil mozgalmak, erre talán a következő egy-két év elegendő lesz.
110.
rubico75
2010. 11. 12. 7:57
Kedves fsp! remek írás, gratulálok!
Viszont kérem, ezt hagyd bent , mert végig olvastam enneka sok nagyképű, agyhalott, fidess zombinak a hsz-eit és felment a pumpa. Le merik írni, hogy Gy vagy B. gyanús körülmények között, segítséggel gazdagodott meg. Mert Vityka baba nem, ugye? IX.kerületből a hegyoldalba avagy egy jogász visszaemlékezései jog nélküli éveire Ez lehet a címe ennek a kis féreg duce könyvének, ha majd -száműzetésben - megírja....
Még egyszer elnézést, de ez a véleményem. Már amíg lehet saját vélrményünk...
111.
-G&X-
2010. 11. 12. 8:40
109 fsp
A civil szervezeteket most herélik ki, jelentem!
Azokra ne számíts...
112.
nokedlik
2010. 11. 12. 9:35
"#
"Hagyd már ezt az elnökurazást, Jánosom! Szólíts te is úgy, ahogyan a többiek.
#
Köszönöm. Szóval, Viktátor..."
Igen!!Van aki így "szólítja".Pláne itt a NOL-on.Általában a gnómok.Ugye FSP???
113.
zolipapa
2010. 11. 12. 9:53
Ugylátom,felcseréltetek egy pár nevet a cikben.
De föleg a GY.F. nevét cseréltétek ki az Orbán Viktoréval.
Kérdem én,hogy miért nemlehet tárgyilagosnak lenni ezen a portálon?????????
114.
yankari
2010. 11. 12. 10:03
113. zolipapa
2010. 11. 12. 9:53
ennél tárgyilagosabbnak nem is lehet már lenni.
zolitata!
115.
babhun
2010. 11. 12. 10:04
Ez (is) sajnos kapufa. Egy éveken keresztül hivatalában lévő miniszterelnök vagy más kormánytag pár milliós végkielégítése nem hiszem, hogy felháborítja az embereket, akár MSZP-s, akár Fideszes az illető. A mindenkori miniszerelnök néhány milliós és törvényes végkielégítésén élcelődni persze lehet, csak kissé izzadságszagú. A Viktáror poénnak meg hosszabb és őszebb a szakálla, mint FSP-é.
Nagyrészt a BKV-nál kifizetett végkielégítések miatt tört ki a botrány, abból profitáltak a Fideszesek. A BKV tulajdonosa pedig a főváros, amely annak idején SZDSZ-MSZP vezetés alatt állt.
116.
solide
2010. 11. 12. 10:09
112-113 nokedlik és zolipapa
Többször írtam már, hogy egyaránt zavar a hangnem egyes eltérő véleményeket képviselő hozzászólók írásaiban. Továbbra sem értem, miért kell végletekben gondolkodni és miért kell azt hinni, hogy ha valakinek nem tetszik amit Orbán Viktor, illetve a Fidesz jelen pillanatban művel, az feltétlenül csak ballib, esetleg szélsőjobbos lehet. zolipapa tárgyilagosságot kérsz? Nos úgy gondolom, hogy fsp-nek teljesen igaza volt, amikor korábban kifejtette, Orbán Viktor diktátori hajlamokkal rendelkezik - nem csak most, és nem csupán a politikában. Ha ezt valaki erős kezű vezetésként akarja ünnepelni, tegye, de könyörgöm, legalább azt nem várja el, hogy mindenki egyetértsen vele. Nem lehet felfogni, hogy amikor nagyon sokan arra szavaztak, hogy legyen változás, akkor azt nem úgy képzelték, hogy csupán a nevek változnak? A jelen pillanati magyar politikai palettán nincs olyan párt, amelyiknek minden programpontjával egyet tudnék érteni, de az összes demokratikus párt programjában van elképzelés, ami szimpatikus számomra. Mitől változás az, ha eddig a szocialisták az szdsz-szel karöltve politizáltak erőből és utasítottak el minden más javaslatot, és most a Fidesz teszi ugyanezt? Mitől más, ha eddig egy garnitúra és kiszolgálói próbálták a pénzeket lenyúlni és most egy másik klientúra teszi ezt? Ami változást látok, hogy a mostani felállásban vannak olyan emberek, akik zsigeri gyülölettel tekintenek azokra, akik nem értenek mindennel maradéktalanul egyet, és a legborzasztóbb dolgokat is megpróbálják megmagyarázni, hogy az jó, csak a "gnómok" látják rosszul.
117.
raptor
2010. 11. 12. 10:20
112. nokedlik
Ha végig olvasod a hsz.-eket,több névvel is találkozol!
Mindegyik pontosan vikire illik!!
Megjegyzem,eléggé visszafogottak!! :))
118.
blaszlo42
2010. 11. 12. 10:22
Szánalmas.
1. Orbánék nem egy romhalmazt, Mesterházy szavaival: nem építési törmeléket (vö: sitt) hagytak maguk után.
2. Nem lopták szanaszét az országot., a nokiásdoboz, mint szocialista pénzügyi transzfergöngyöleg 2002-től honosodott meg.
3. Még véletlenül sem halottam egy szoci politikustól sem, hogy felszólította volna párttársait, fizessék vissza a végkielégítéseiket.
119.
solide
2010. 11. 12. 10:28
Ja, és különösen irritál, amikor egy konkrét nem tetszést kiváltó intézkedés bírálatára az a válasz érkezik, hogy de a másik bezzeg még sokkal inkább. Igen, meglehetősen sok probléma volt az előző nyolc év kormányzati intézkedéseivel - meg is buktak. pont. én olyan országban szeretnék élni, ahol normálisan tudnak egymással beszélni az emberek, függetlenül attól, hogy ki milyen politikai irányzat híve - és nem ahhoz képest politizálnak a pártok, hanem ha viszonyítanak, akkor az elképzelt ideálishoz viszonyítanak
120.
raptor
2010. 11. 12. 10:34
118. blaszlo42
Kicsit szelektíven gondolkodsz(?) !!
Nem hiszem,hogy olyanokkal kellene példálóznom,hogy:Ezüsthajó,Joszip Tot,Kaja Ibrahim,Millenáris,Kövér Szilárd,Várhegyi Attila,Simicska,Tokaj-hegyalja,és még sorolhatnám napestig!!
Gondolom itt is elfolyt pár (nem talicska) teher autó lóvé!!
Szerintem nem kéne jó erkölcsről papolnod!!
121.
yankari
2010. 11. 12. 10:39
118. blaszlo42
2010. 11. 12. 10:22
én fideszes politikustól sem hallottam, hogy felszólította volna párttársait, fizessék vissza a végkielégítéseiket.
122.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 11:01
Zolipapa, miért kell tárgyilagosnak lenni? Főleg annak tükrében, hogy az elején ott a szöveg: Ezen a helyen Önök Föld S. Péter nagyon szubjektív írásait olvashatják.
Hasonló objektivitást számon kértél már a magyar Nemzettől? A Magyar Hírlaptól?
Soroljam?
123.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 11:04
Solide, maximálisan egyetértek.
124.
KannibálTatárÚr
2010. 11. 12. 11:55
..."te, Viktor, 5 597 000 ezer forintot vettél fel."
Ez öt milliárd ötszkilencvenhét millió nullaezer forint és nem öt millió ötszázkilencvenhét ezer. Azt hiszem, kögazjaink is hasonló számolással jutottak el a 80%-os eladósodáshoz.
Orbi - természetesen - az 5,597 milliárdból is fizetheti a 98%-os adót.
125.
yankari
2010. 11. 12. 12:06
kép alá:
- Óóóóó, Jánosom, enyém az ország, a hatalom és a videoton. Te is az enyém vagy, jobb ha tudod. És ne állj fölém, nem szeretek valakire felnézni, még rád sem. Azt a pénzt pedig régen bedaráltuk kolbászba, úgyhogy megettük...oszt' jónapot!
126.
ráckefe
2010. 11. 12. 12:28
103. raptor 2010. 11. 12. 7:16
101. ráckefe Kifejtenéd kicsit bővebben?
Természetesen. Ha te is aláírod a valódi nevedet, és nem egy nicknév mögé bújva fröcsögsz.
Megjegyzem, FSP világnézete (pláne a tied) messzebb áll tőlem, mint Makó vezér Jeruzsálemtől, de nézeteinek felvállalása nem ismeretlenségbe burkolva bennem bizonyos tiszteletet ébreszt.
127.
raptor
2010. 11. 12. 12:45
126. ráckefe
Buta gyerek!
Ha rákattintasz a "raptor" nicknévre,láthatod a nevem,címem! Nem titkolom, mint Te!
És főleg nem szégyenlem!!
Megadjam a címem,telefonszámomat is?
Te miért nem mered nyilvánossá tenni?
Ez az igazán undorító!
Amit írtál, pontosan rád, rátok vonatkozik!! :DD
128.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 12:52
Mostantól mindenki adja meg nevét, telefonszámát, napközbeni elérhetőségét, vércsoportját, bankszámlájának a számát, kártyájának a PIN-kódját.
(Csak vicceltem - mielőtt, még kötelező lesz...)
129.
raptor
2010. 11. 12. 12:54
128. fsp (szerkesztő)
Szerinted normális? :))
130.
-G&X-
2010. 11. 12. 13:49
128 fsp
Neked soha, de a kubatovnak bármikor, csak csettintenie kéne.
Arra várok.
Hogy jöjjön el érte.
Adnék neki...
131.
yankari
2010. 11. 12. 14:32
hahaha!
ráckefe valóban nem publikus.
:DDD
132.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 14:37
-G&X- , ne fáradj, az adataid már Kubatovnál vannak. De nem kell félned, nem él vissza velük, csak ha a zemberek úgy akarják.
133.
raptor
2010. 11. 12. 14:43
132. fsp (szerkesztő)
Biztos helyről tudom, hogy úgy akarják!! :)
134.
raptor
2010. 11. 12. 14:49
Meg van a megfejtés,hogy miért a Loki kap (miért kap a Loki) új stadiont, a nyuggerektől ellopott pénzből vikitől!!
atv.hu/cikk/20101111_mezeykontrafourfourtwo?source=hirkereso
135.
menta
2010. 11. 12. 15:30
Jut eszembe: Sólyom is visszafizet?
136.
bazsalikom
2010. 11. 12. 15:56
128, 132-re:
FSP,
Nem fognak fáradozni az adatok összegyűjtésével. A magánnyugdíjpénztári tagdíjak lenyúlásához hasonlóan közlik, hogy Einstand! oszt' jó napot.
137.
Imremete
2010. 11. 12. 16:02
109. fsp-re
Na de 1-2 ev alatt feleljuk a fiatalok jovjet.:((( 1-2 ev alatt akkora karokat szenved az orszag, hogy mar nem lehet rendbetteni csak evtizedek alatt.:((((
138.
Imremete
2010. 11. 12. 16:03
135. menta-ra
A kerdes nagyon jo!!!
Az lenne csak szep, ha o is fizetne....:)))))
139.
ronagyuri
2010. 11. 12. 16:09
135: Egyelőre még nem! De már 2 sárga lapja van (kiállt az alkotmány és az AB mellett)!!! =))
140.
evianna
2010. 11. 12. 16:09
menta:
tudja azt ellenőrizni bárki is, hogy visszafizetik-e? úgymond lelkiismereti okokból?
az elmúlt 5 évre igen, az menni fog: önbevallással, az adóhatóság által ellenőrizhetően, szabott határidőre, késedelem esetén mulasztási pótlék, inkasszó, ahogy kell.
de a korábbi évekre? milyen alapon? (akár azt is mondhatja, hogy kérem, én úgy emlékszem, hogy a végkielégítésem 2 millió alatt volt. kidobtam már a papírokat, mert csak 5 évig kell megőriznem.)
különben van egy áthidaló javaslatom (ha lelkiismereti okokból akarnak visszafizetni bármit is):
mivel a nyugdíjszámla úgyis egyéni lesz, amikor feláll a rendszer, mindenkinek levonják az adatbázis alapján a "jó erkölcsbe ütköző" állami jövedelmeit - visszamenőleg, az egész biztosítotti múltjára. (miért a végén alkalmaznak degressziót, miért nem az alapadatoknál?)
na?
akkor legalább lenne nyoma.
így nem lesz semmi. csak a publicity.
141.
evianna
2010. 11. 12. 16:36
ezt érdemes elolvasni:
velemenyvezer.blog.hu/2010/11/12/igy_eluldozni_az_embert_az_allami_szferabol
mellesleg:
a nyugdíjak is az államtól származó jövedelmek, nem?
142.
raptor
2010. 11. 12. 16:59
141. evianna
Evianna!
Még mindig harciasnak tartanál?
Én is nyugger vagyok! :))
143.
evianna
2010. 11. 12. 17:49
jó neked, raptor, jó neked...
egyébként belegondolni is rossz, hogy micsoda személyes hátrányokat okozhat az, ha most további 25-30 ezer fővel csökkentik a kormányhivatalokban/államháztartásban dolgozók létszámát.
munkahely sehol, a korhatár még messze van, a szolgálati időből még hiányzik pár év...
mit fognak csinálni például az indoklás nélkül elbocsátottak, ha 40 vagy pláne 50 felett vannak?
csak nem bujtatott munkaerő lesz belőlük? (a sógor cégében például...)
ha kicsit vagányak, még meg is nyomhatják a ceruzát és jó magas bér után fizetik be a járulékokat - akkor el is lehet menni még pár hónap táppénzre az állam költségén, a nyugdíj is kicsit magasabb. (ha van a családnak megtakarítása vagy egyéb jövedelme, akkor példás (de titkolandó) bosszút állhatnak.
az állam pedig megspórol némi pénzt, igaz, a kormány szerez néhány ellenséget, aki családjával együtt ellene fog szavazni (majd a határon túli magyarok kipótolják), aztán fizethet nyugdíjat el nem végzett munka (értékteremtés) után is.
mert nyilván úgy spekulálnak, hogy majd az életösztön miatt alapít a nyomorult egy vállalkozást, akkor pedig az első naptól fizetnie kell legalább a minimálbér közterheit. (máris létrejött egy ÚJ munkahely.)
144.
morpho
2010. 11. 12. 18:05
Ezt láttátok már?Szánalmas....
hirszerzo.hu/belfold/20101111_Schmitt_Pal_magyar_nyelv_helyesiras
145.
raptor
2010. 11. 12. 18:16
144. morpho
Ez egy igazi gyöngyszem!!
(És megmarad az utókornak, elrettentő példaként!!)
146.
tusa
2010. 11. 12. 18:31
144. morpho
2010. 11. 12. 18:05
Na, ha ezt Pálinkás úr megtudja...
:-)
Egy gimnazista különb helyesírással bír, mint a Magyar Köztársaság Elnöke?!
147.
herics
2010. 11. 12. 18:36
hirszerzo.hu/publicisztika/20101112_forradalmi_munkas_paraszt
148.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 19:19
Ne báncsátok a schmitt pált, nem nyelvtan tanár ő, hanem kösztársasági elnök.
149.
yankari
2010. 11. 12. 19:24
148-ra
pontosan.
elég, ha a nevét le tudja írni a nemzet tolla...
150.
menta
2010. 11. 12. 19:32
Pálinkás úr magfizikus lenne.
Ezért ért az alkotmányozáshoz.........
151.
raptor
2010. 11. 12. 19:33
148. fsp (szerkesztő)
Igazad van, de a szellemi nívó, általános műveltség azért nem hátrány!!
152.
menta
2010. 11. 12. 19:34
Fsp, gondolod, hogy a KE úr köztársasági elnökképző iskolába is járt?:-)
153.
fsp (szerkesztő)
2010. 11. 12. 19:35
Menta, hejjesen: kösztársasáki elnök.
154.
menta
2010. 11. 12. 20:15
Igazad van, FSP, mentségemre szolgáljon, hogy épp azt a gondolatát próbáltam megfejtei, miszerint:
""A nyelv érzelemrokonító forraszték".
155.
4elefánt
2010. 11. 12. 20:28
154-re menta!
Ez kitünő képaláírás!
156.
4elefánt
2010. 11. 12. 20:35
Evianna!
Erre gondoltál?
index.hu/gazdasag/magyar/fidval060522/?rnd=173
Mint látható már is minden kívánságunk teljesült, a milliárdosok vagyunk:DDD
157.
Vegyi61
2010. 11. 12. 20:35
A Zembere Kembere már nem okosabb, mint egy ötödikes. Éppen így alkalmas alázatos KE-nek.
158.
Vegyi61
2010. 11. 12. 20:41
Pálinkás József dettó, csak ő az Akadémia elnöke.
159.
4elefánt
2010. 11. 12. 20:43
156-hoz,
.... ha milliárdosak vagyunk
160.
Vegyi61
2010. 11. 12. 20:44
Egy túlzottan okos alattvaló veszélyeztetné a viktátor tekintélyét.
161.
Vegyi61
2010. 11. 12. 20:47
Szégyen hogy ilyen vezetőkkel vagyunk körülvéve.
162.
4elefánt
2010. 11. 12. 20:48
158-ra Vegyi61!
A nenyi a részecske fizikára is vonatkozik!
A prembumba be lesz vonva az ősrobbanás elmélete is mert azt még a Volga és a Káma vidékén csinyátuk....
163.
Vegyi61
2010. 11. 12. 21:00
Pálinkásnál Debrecenben is voltak sokkal jobb atomfizikusok, csak azok nem voltak buzgó keresztények. Egy ateista nem lehet akadémikus vagy akadémia elnök ebben a "keresztény", neohorthysta országban.
162. 4elefánt
Jó fej vagy, jók a hozzászólásaid. Bocs., hogy egyszer félreértettelek.
164.
4elefánt
2010. 11. 12. 21:24
Kösz Vegyi61, én azt is megértettem, mindenkinek lehet rossz napja:))
Egyébként Luca széket az Akadémián is be lehetne vetni, csak ott a boszik a jók....:DDD
165.
morpho
2010. 11. 12. 23:18
Látjátok, valamiről értekezünk és egyből megfutamodik Sschsmídt Paál.
www.origo.hu/itthon/20101111-eliras-schmitt-pal-koztarsasagi-elnok-az-uj-alkotmanyrol-irott-javaslataban.html
166.
bazsalikom
2010. 11. 13. 1:16
165-re:
Te jó abszolutórium, miket irkálnak Alkotmány címen, ha azt ilyen zagyvaságokkal vezetik elő?
167.
morpho
2010. 11. 13. 1:49
Egész este ezen röhögök, hogy a szerencsétlen összekeverte az örök tökéletességet jelentő abszolútumot az egyetemi végbizonyítványt jelentő abszolutóriummal.
" A világi hatalom birtokosai hatalmukat Istentől kapták, hiszen az abszolutórium felett is Istennek van hatalma"
Tehát a diplománkat is istentől kapjuk.Az ember mindíg tanul valami újat.Egyébként nem ártana elmeorvosi vizsgálatnak alávetni a zelnök urat..
168.
morpho
2010. 11. 13. 2:01
Tényleg, hogy ha Schmitt Pál apostol teszemaszt mormon lenne, vagy scientológus, esetleg hisz a yetiben, vagy az ufókban, akkor azt is beleírja a készülő új alkotmányba????
169.
menta
2010. 11. 13. 5:57
Szlovákiában elbukott a nyugdíjak államosítása
* Index
2010. november 12., péntek 10:54
Szlovákiában a Fico-kormány hasonló érvekkel támadta a nyugdíjpénztárakat, mint most a Fidesz. A szlovákok kétszer is élhettek a „pénztárválasztás szabadságával”, de kevesen hitték el a kormánynak, hogy az állami rendszer biztonságosabb a piacinál.
index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/12/fico_borebe_bujt_orban/?rnd=438&rnd=613
170.
raptor
2010. 11. 13. 6:34
169. menta
Ott lehetett választani! Vagy ide, vagy oda!
Tulajdonképpen itt is van választási lehetőség!
Vagy átlépsz, és majd talán valamikor megkapod,(ha megkapod),-vagy lenyúljuk,és még reményed sem lesz rá, hogy valamikor megkapod!!
Szlovákia ezek szerint sokkal demokratikusabb, mint MO.!!
Egyébként, ha jól tudom, most "szárnyalnak" a pénztárak!!
Ennyit vikike és bagázsa igazmondásáról!! :)
171.
raptor
2010. 11. 13. 6:39
www.privatbankar.hu/cikk/befektetes/magannyugdijpenztarak_2_5_os_a_realhozam_39746
172.
evianna
2010. 11. 13. 6:53
156. 4elefánt
2010. 11. 12. 20:35
igen, annak idején az index.hu jól szétkapta a Fidesz plakátjait, le is vették a napirendről a szlogent, pedig annak ki kellett volna tartania ellenzékben is.
de úgy persze nehéz, ha nem is igaz.
most ellenben egyre igazabb lesz - ugyanakkor úgy látom, hogy a hatóságok könyörtelenül lépnek fel a nemfizetőkkel szemben, holott most már olyanoknak is vannak gondjaik a sárga csekkel meg a számlafedezettel, akiknél ez korábban elképzelhetetlen volt.
ebben pedig a kormány nem tud segíteni, még ha akarna sem. (talán, ha nem fejné meg különadóval a távközlési és energiacégeket, az valamelyest segítene.)
a kilakoltatási moratórium például speciel csak arra jó, hogy "összetolja" a hitelek felmondását egy koncentrált időszakra, amikor szükségképpen leesnek az árak a túlkínálat miatt. (alighanem abban mesterkednek, hogy akkor indítanák be a devizahiteles lakást önkormányzati lakásért című akciójukat - mert ma már csak erről van szó, messze nem arról, hogy maradhatnak a saját lakásukban -, hiszen azt könnyebb csinálni, ha egyszerre több ezer lakás közül lehet válogatni, hogy na, akkor kit segítsünk meg?)
173.
evianna
2010. 11. 13. 6:58
morpho, ezek tényleg gyöngyszemek!
az abszolutórium különösen tetszett nekem is - kirúgta a KE hivatal összes korábbi emberét, de mégis kikkel vette körül magát?!
arra gondolni sem merek, mit művelhetnek ezek a nemzetközi levelezésben.
világ röheje leszünk.
174.
rubico75
2010. 11. 13. 8:36
168. morpho
2010. 11. 13. 2:01
Az még hagyján, ha hinne Sívában, neki is -meg nekünk is- nyolc kart kellene növesztenünk...
És ezt kötelezővé is tenné az Isten barma az alkotmányban..
175.
ronagyuri
2010. 11. 13. 9:01
Ti csak gúnyolodjatok a mi olimpiai bajnokunkon, hogy nyelvészetből nem kapott egyetemi katedrálist (csak nyalni tud), de meglátjátok, hogy majd gyün valaki a slejmjéből és helyretesz benneteket! =))
176.
-G&X-
2010. 11. 13. 9:24
Shitmotorpál nyelv-ész a seggnyalás örökös olimpiai bajnoka.
Ész nélkül nyal rendszereken át, rendíthetetlenül és fáradhatatlanul.
Vajon a försztlédi mit szól ahhoz, hogy urának mindig csokis a nyelve?
177.
yankari
2010. 11. 13. 10:55
nekem a tervezetből ez a mondat tetszik legjobban:
" Az örök törvényen alapuló az emberi természettel is összhangban álló rend megvalósítása nem könnyű feladat, amennyiben Isten országával szemben áll a Sátán birodalma"
kész vagyok...:DDDDD
hirszerzo.hu/doc/kozt_elnok.pdf
178.
morpho
2010. 11. 13. 11:12
177. yankari
Ezért bátorkodtam javasolni egy teljes kivizsgálást a zelnök úrnak, különös tekintettel az elmeorvosi vonulatra..
Egyébként az orbáni Magyarország lenne isten országa, a gyurcsányi meg a sátán birodalma??Vagy hogy?
179.
yankari
2010. 11. 13. 11:27
morpho, szerintem igen.
mivel "aki nincs velünk, az ellenünk van"
úgyhogy szerintem is elmebaj. ez már az!
180.
raptor
2010. 11. 13. 11:52
Gyerekek! Ne legyünk rosszak a KE. úrral szemben!
Mivel már 70 felé közelít, ezért tudjuk be az időskori elbutulásnak!! (Alzheimer-kór)
Mondjuk arról a szintről, amin volt,-hát nem semmi, ahol most tart!!
És ő képviseli Mo.-ot külföldön!!
181.
solide
2010. 11. 13. 11:56
163. Vegyi61
Szeretnék kicsi pontosítást kérni. Az ország kapcsán idézőjelbe tette a keresztény jelzőt, amivel teljes mértékben egyetértek. Ellenben egy sorral feljebb Pálinkással kapcsolatban a buzgó keresztény megjelölés idézőjel nélküli. Magam hívő vagyok, keresztyén - éppen ezért azt szeretném, ha ez a tulajdonság sem pozitív, sem negatív értelemben nem játszana szerepet valakinek a megítélésében.
Mellesleg O(rszágunk) V(ezetője) az emberektől kapott felhatalmazásra hivatkozik, míg Schmitt KE az Istentől kapott felhatalmazásra. Akkor ez most hogy van? Hacsak nem az a megoldás, hogy Isten oltotta az emberek lelkébe, hogy a FIDESZRE szavazzanak. Viszont, ha mégis az isteni akaratra hivatkozunk, akkor azt is tessék öt évre visszamenőlegessé tenni, és akkor megdől a választási csalásra való hivatkozás. Plusz az elkövetkezendő választási eredmények is vitathatalanok lesznek, még akkor is, ha esetleg nem a jelenlegi kormányzó pártok lennének a nyertesek.
182.
raptor
2010. 11. 13. 13:18
Bocs, de elfelejtettem!
(Lehet, hogy én is.....?)
www.webbeteg.hu/cikkek/demencia/126/az-alzheimer-kor-es-tunetei
183.
4elefánt
2010. 11. 13. 16:23
177-re yankari!
Valódi csemege az az olvasmány!
Pl. jogunk lesz a szurkoláshoz, hála a Loki világrengető győzelmeinek, ha leutazik a Fradi Debrecenbe, lesz mit miszlikbe aprítani, elvére jogukban áll szurkolni, és ha úri gusztusuk megkívánja, a TV székházba is beruccanhatnak egy colára:DD
181-re solide!
Szerinted Orbán =Istennel, mert ő jelölte Schmittet KE-nek!
Egyébként a vallásos MSZP-re szavazók szerint lehetne úgy értelmezni a korábbi felhatalmazásukat, hogy az Isteni felhatalmazás, amivel Gyurcsány Ferenc is hivalkodhatott volna, mégsem így tett, ehelyett lement kutyába, hogy meggyőzze az ország fejlődését derékba törőket! Mert jobb ha hosszúidőre megjegyzed az előző ciklus ellenzéke folytatólagosan elkövetett hazaárulását sokáig fogja nyögni az ország!
Ez a preambulum vita pedig csak újabb gyalázkodáshoz vezet, mert a hit bevonása a jogrendszerbe ellenséget gyárt magával az alkotmánnyal szemben is azok körében akik úgy látják, annak tartalmát a politikai széljárás kócolja!
184.
4elefánt
2010. 11. 13. 17:20
Az új alkotmányhoz új utcaneveket!
stop.hu/articles/article.php?id=772662
185.
4elefánt
2010. 11. 13. 17:29
Ja és a Nenyi utcát keresztezi a Kaszinótojás utca, amelynek a túlsóvégén van a Sántakutya utca, a Böszme sarokkal az elején pedig a Sohasemhazudott árkád:DDD
186.
-G&X-
2010. 11. 13. 17:58
Ilyen egy régóta Fidesz iga alatt nyögő modern, európai város pénzügyi helyzete:
stop.hu/articles/article.php?id=773912
"Egy hét múlva lekapcsolhatják a közvilágítást Esztergomban, decemberben pedig leállhat a város tömegközlekedése"
És ezeket az új független polgármester mondja, nem szoci.
187.
4elefánt
2010. 11. 13. 18:37
186-ra G&X!
Az a lényeg, hogy Tusnádfürdőre futotta nékik, megvendégelni Baseskut:DDD
188.
-G&X-
2010. 11. 13. 19:32
187 elefánt
Nekünk meg már tusfürdőre se futja lassan...
189.
solide
2010. 11. 13. 20:03
183-ra
Tisztelt 4elefént! Tudom, régen rossz, ha valamit már magyarázni kell, de a jelek szerint félreérthető voltam. A hozzászólás első részét - miszerint a valláshoz való viszonyulása se pozitív, se negatív megítélés alá ne essék senkinél, ez ne legyen se hátrány, se érdem - teljesen komolyan gondoltam, ami utána következett, azt iróniának szántam. A jelek szerint egyelőre még nem vetekedhetek fsp-vel. Teljesen egyetértek Önnel abban, hogy egy szekularizált társadalomban semmiféle vallásra nem szabadna hivatkozni, mert az elsősorban is indulatokat, félreértéseket kelt. Hogy mást ne mondjak - nyakas magyar kálvinistaként meglehetősen rosszul viselem a Mária országa-féle hangzatosságokat.
190.
raptor
2010. 11. 13. 20:13
Jól emlékszem, hogy Hódmezővásárhely komoly anyagi gondokkal küzd?
Vagy tévedek?
ingatlanmenedzser.hu/hitel_es_befektetes/20101113_vasarhelyi_elmenyfurdo.aspx
191.
evianna
2010. 11. 13. 20:20
"...a Nenyi utcát keresztezi a Kaszinótojás utca..." - ez óriási!
rég röhögtem ilyen jót.
192.
evianna
2010. 11. 13. 20:42
erről jut eszembe:
lehet, hogy már mindenki olvasta a 168órában Dániel Péter nyílt levelét (www.168ora.hu/itthon/daniel-kedves-orban-viktor-jogtipro-nepvezerre-silanyultal-64764.html?fejezet=1), én csak most jutottam el hozzá, és fenomenálisnak tartom.
bevallom, eddig egy kicsit idegenkedtem az ügyvéd úrtól a kaszinótojás szétkenése (és aztán a csokis mignon) miatt, de ez a levél nagyon jól van megírva.
193.
raptor
2010. 11. 14. 5:27
192. evianna
Evianna!
Valóban nagyon jó írás, én is most olvastam!
Sajnos, stílszerűen annyit ér, mint a- kaszinótojás a NENYI-n!
Orbánnak lehet bármit írni, lepereg róla!!
Bunkósága, pökhendisége nem engedi meg, hogy foglalkozzon ilyen csip-csup ügyekkel!
Neki küldetése, elhivatottsága van, mégpedig a magyarság megsemmisítése! (Minden jel erre mutat!)
Eddig minden "bejött" neki! :((
194.
morpho
2010. 11. 14. 6:56
A mi köztársasági elnökünknek igaza van! Itt hallható az ügyben Amerika hangaja..
www.lifenetwork.hu/lifenetwork/pszichologia/20101114-a-puspokok-szerint-hiany-van-ordoguzokbol.html
195.
evianna
2010. 11. 14. 7:24
raptor,
szerintem Dániel doktor nem Orbánnak kente, amit kent, hanem azt akarta jelezni, hogy ez (a magyar történelem legócskábban és legszegényesebben megfogalmazott dokumentuma) ne legyen kint a közintézményekben.
arra meg kiváló ez az eljárás - ma már az embernek, ha lát ilyet, az jut eszébe, hogy no, ezt még nem kenték össze.
196.
Vegyi61
2010. 11. 14. 9:20
181. solide
Az idézőjel azért volt, mert a jobbosok, különösen a jobbik szeretné, ha az egész ország kereszténnyé lenne nyilvánítva az alkotmányban. Ezzel az a bibi, hogy buzgó keresztény vallású nem éri el az 1 milliót. Hisz is benne, meg nem is a többség, kb. 6 millió. Más vallású közel 1 millió. Ateista 2 millió. Ilyen körülmények között "keresztény" országról beszélni nevetséges. Természetesen a 2001-es fideszes népszámlálás kimutatta, hogy az ország döntő része hívő katolikus, mert meg van keresztelve. Így engem is hívőnek bélyegeztek, megrögzött ateista létemre. Egyébként más vallásos meggyőződését tiszteletben tartom.
197.
4elefánt
2010. 11. 14. 11:22
189-re solide!
Elnézést kérek, igazad van! Figyelmetlenül olvastam a finom árnyalatokra épülő soraidat!
192-re evianna!
Háborúban sem lehet felfüggeszteni az alkotmánybíróság tevékenységét, írja Dániel Péter. De a fAlka forradalom az nem háború, több annál, GenGszterváltás!
Különösen ha fAlka nagyon ki van éhezve, ordas hordaként tépik szét amit prédának tekintenek!
198.
raptor
2010. 11. 14. 11:59
Alakul az olcsóbb, takarékosabb állam!!
atv.hu/cikk/20101114_ezerrel_tobben_dolgoznak_az_allamigazgatasban?source=hirkereso
Miben nem hazudott még Orbán?
Szerintem ez a könnyebb kérdés!!
199.
raptor
2010. 11. 14. 18:55
hvg.hu/velemeny/20101114_szalai_orban_kozmedia
200.
evianna
2010. 11. 19. 10:35
nem nagyon esik róla szó, de van itt még valami:
ha a végkielégítést különadó terheli és azt önbevallással be kell fizetni, akkor például Bajnainak - aki egy forintért volt miniszterelnök - a neki járó 8,2 millió után (3 hónap + a szabadságmegváltás), amit ugyanúgy alapítványoknak juttatott, be kell fizetni 8 millió 360 ezer forint adót. (meg sem kapott jövedelem után.)
Gyurcsánynak ugyanúgy.
ez azért már aljasság, nem?
értelmetlen, gonosz és ócska aljasság.
201.
raptor
2010. 11. 19. 10:59
200. evianna
Ennél nagyobb pofátlanság az lenne, ha az alapítványok is adóznának a kapott adomány után!
Ezektől kitelik, hogy őket is meg fogják adóztatni!!
Feleségem egy "kiemelten közhasznú alapítvány"-nál dolgozik!
Csecsemőkkel "foglalkoznak",akikről a szülők lemondtak,elhagytak!
Eddig adományokból,állami támogatásból,a vezető magánvagyonából tartotta fenn magát!
Most az állami támogatást megvonták!
Valószínű, hogy a hely miatt, mivel Bp. legszebb részén fekszik!!
Gondolom, már a gazda ki van jelölve!!
Pedig világhírű csecsemőotthonról van szó!
Ezeknek semmi sem szent!!
202.
evianna
2010. 11. 19. 11:55
de mire fel vonták meg a támogatást???
nincs többé szükség erre a funkcióra?
ez észbontó.
bizony, a jó fekvés, a szép ingatlan komoly veszélyforrás, és ha az eszközkezelő beindul, akkor még inkább az lesz, de itt a sunyiság a legnagyobb baj.
ha valamire nincs pénz, az ezer módon pótolható (pénzből van a legtöbb a világon), de hagyni elsorvadni?! egy olyan időszakban, amikor az adományok adókedvezményét is megszüntették? (kivéve a vörös iszapra adott és el sem költött(?) pénzeket...)
203.
raptor
2010. 11. 19. 12:28
202. evianna
Úgy látszik, ez nem fér bele a viki koncepciójába!
Azokat a gyerekeket simán hagyni kell, nőjenek fel maguktól!
Így nem tudom, hogy mi módon fog nőni a lakosság létszáma?
Csak a nagy demagóg duma van!!
204.
bácsi47
2010. 11. 19. 16:11
"201. raptor
2010. 11. 19. 10:59
200. evianna
Ennél nagyobb pofátlanság az lenne, ha az alapítványok is adóznának a kapott adomány után!
Ezektől kitelik, hogy őket is meg fogják adóztatni!!
Feleségem egy "kiemelten közhasznú alapítvány"-nál dolgozik!
Csecsemőkkel "foglalkoznak",akikről a szülők lemondtak,elhagytak!
Eddig adományokból,állami támogatásból,a vezető magánvagyonából tartotta fenn magát!
Most az állami támogatást megvonták!
Valószínű, hogy a hely miatt, mivel Bp. legszebb részén fekszik!!
Gondolom, már a gazda ki van jelölve!!
Pedig világhírű csecsemőotthonról van szó!
Ezeknek semmi sem szent!!"
Mivel az SZDSZ alapítói közül, sokan ott nevelkedtek egy vészterhes időszakban,ezért az írmagját is ki kell irtani. Már a rendszerváltáés után is szerették volna,de akkor a liberálisok megmentették - teljes joggal!
Ez az intézet olyan munkát végzett,hogy nemzetközileg is bizonyított tény az,hogy nekik sikerülot megszüntetni teljesen a hospitalizációt az állami gondozottak körében.
1974-ben készült egy tanulmány miszerint az innen kikerült gyerekek között egyáltalán nem lett deviáns felnőtt. Feleségem egyik gondozottja ma már kétdiplomás tanár,a másik híres zenész.
205.
raptor
2010. 11. 19. 20:24
204. bácsi47
Akkor ezek szerint jól ismered az intézetet!
Nos, ezt akarják megszüntetni! :((
206.
evianna
2010. 11. 21. 7:41
még Szászhoz:
orulunkvincent.blog.hu/2010/11/16/lex_szasz_aki_meguszta_a_200_millios_kulonadot
207.
evianna
2010. 11. 21. 7:51
a fenti linket csak azért raktam be, mert idézi a pontos megfogalmazást, ami aztán tényleg 2 személyre korlátozza a törvény hatályát - most már a látszatra se ügyelnek.
a sajtó a felmentés 2004-ben - ítélet később párhuzamot emelte ki, de a törvényalkotó odafigyelt a részletekre - nehogy már másvalakinek is jó legyen! még a végén befér valaki a kiválasztottak mellé, a maga privát történetével.
az azért érdekelne, hogy mi van akkor, ha valakinek 2005. január elseje után mondtak fel jogellenesen és a pénzt a bíróság megítélte? akkor kell fizetni, vagy nem? (emellett sok esetben bíróság döntött a vitatott végkielégítések ügyében is, a felmondástól függetlenül: velük mi lesz?)
208.
evianna
2010. 11. 22. 2:29
különben - ha már a témánál vagyunk - az nem pofátlanság, hogy a Fidesz azt nyilatkozza, hogy meg fogja szavazni a macika-indítványt, ami 10 millióban szabja meg egy 40 fős stáb (KT) jövő évi költségvetését:
milyen végkielégítések lesznek abból?